Ow neuh ik meld het uit beleefdheid van hun part blijf ik de heule nacht op!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh, mijn moeder kwam net binnen:
"zet je hem uit?"
"Ja doe de deur maar weer dichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb heul m'n examen geen boek gezienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:40 schreef VASND het volgende:
Rielekste oudurs.
Ik heb examens enzo heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook als ik iets naar m'n niveau had gedaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:43 schreef VASND het volgende:
Oeeeh stoer.
Ik moet wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JE PUNT!
VMBO dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook als ik iets naar m'n niveau had gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Guitlyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Kansloos dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bah.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Guitlyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helpt het als het toen nog MAVO was?quote:
De tsjikkies diggen me.quote:
De heren en de dieren ookquote:
Maar ik begin even niet maar aan nog een SC.. Staat m'n hoofd niet echt naar en zo naar bend.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De heren en de dieren ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jamaar kijk, ik vroeg mevrouw snop dus te neuken, en ze zei ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar ik begin even niet maar aan nog een SC.. Staat m'n hoofd niet echt naar en zo naar bend.
Morgen weer vroeg op!.
Dat moet ik dan weer missenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Jamaar kijk, ik vroeg mevrouw snop dus te neuken, en ze zei ja.
Je kunt nogsteeds klikken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat moet ik dan weer missenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ze mij gaat neuken klik ikquote:
YEAAAAAAAAAAH RIGHT.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ze mij gaat neuken klik ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ze mij gaat neuken klik ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad.quote:
Niet?.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar meestal werkt het andersom,
jaaaa ik spreek dr pas aan als ze me wil neuken.
Kijk dat werkt niet he.
Scherp.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet?.
Wat een kutwereldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Najaj uist niet dus eigenlijk..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Arcee heeft ze nog niet gepostquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef VASND het volgende:
Tijd voor de stats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop