Alles voor het goeie doelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is engom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Awww talentjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
verzon het ter plekkeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik luister geen reclamesquote:
Zat ook in SamSam..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
verzon het ter plekkeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Awww talentjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekker straks lief! ik ga nog even tv kijken
Kusjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar niet dagplaats 2quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
interesseert me ook niet, met C0nd0r erbij kom ik vandaag toch zeker niet meer op plaats 1, maar 512 is netjes 29om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
veel plezierquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Awww talentjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekker straks lief! ik ga nog even tv kijken
Kusjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik moest denken aan dat liedje....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zat ook in SamSam..
Condoms here, Condoms there, Condoms everywhere!.
4 is ook mooi, maar dat is niet iets wat ik kan mikken, 512 welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar niet dagplaats 2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Achja, Ajuus.
Heul wel!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
veel plezierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
snelheid is nu een drama overigens, op deze manier wordt het niksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*petsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik moest denken aan dat liedje....
"muggen hier, muggen daar, overaaaal!!"
"in mijn tentje zoem ik met ze mee, zoem ik met ze mee, zoem ik met de muggen mee!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zojuist is er een bromvlieg gearriveerd in mijn slaapkamer...kun je die ook ff meppen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*pets
daar, mug doodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik moest denken aan dat liedje....
"muggen hier, muggen daar, overaaaal!!"
"in mijn tentje zoem ik met ze mee, zoem ik met ze mee, zoem ik met de muggen mee!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kom je wel boven de 1000quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul wel!
Kut 978 nog maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kom je wel boven de 1000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
beetje ver weg, zo lang zijn mijn armen helaas nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:03 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zojuist is er een bromvlieg gearriveerd in mijn slaapkamer...kun je die ook ff meppen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
beetje ver weg, zo lang zijn mijn armen helaas nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gefeliciteerd dan maar vastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Go, go Gadget arms!"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
beetje ver weg, zo lang zijn mijn armen helaas nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Dank, dankquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan maar vastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pak zo'n mooi electrisch racket, die zijn geniaal, en bovendien een goed martelwerktuigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:05 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
helaas, niet geïnstallerd, gestolen door een noordafrikaanquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
pak zo'n mooi electrisch racket, die zijn geniaal, en bovendien een goed martelwerktuigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is zielug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop