Ach hee...quote:Op maandag 18 september 2006 18:58 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
oh fuck die zijn zooooooo lekkkerrrrrrr! Ben er verslaafd aan geraakt.
BTW, de nieuwe chicken sandwich is ook super met southwest saus (kan ff niet op de naam komen). En volgens mij komt er een Subway in A'dam:
Op dit moment niet geopend
Reguliersbreestraat 27
Amsterdam 1017 CL
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach hee...
gelukkig iemand die nog oplet
Wanneer klopt een typo wel dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:27 schreef DaMayan het volgende:
gelukkig klopte die typo niet idd
2007
Lijkt mij niet het komt toch dichter in de buurt van een bakkerij dan van een mac.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Stansfield het volgende:
Is het niet als een mac de hele avond open?
True.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
Groningen Brugstraat is de betere Subway. Groningen Herestraat beleggen ze de broodjes veel te dun.
Dat vond ik ook in Barcelona, maar net toen mijn heerlijke broodje op was zag ik een reusachtige kakkerlak over de vloer lopen! Ben er niet meer terug gekeerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:13 schreef nVincible het volgende:
Paar weken terug in London geweest met school, en op elk blok zat een subway! Twee keer ofzo bij gegeten, en het is best wel lekker! Dat ze het vers voor je bereiden is ook wel een pluspunt
kheb er maar 1 in barcelona gezien en die zat op ramblas. En wat was dat een kut subway zegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vond ik ook in Barcelona, maar net toen mijn heerlijke broodje op was zag ik een reusachtige kakkerlak over de vloer lopen! Ben er niet meer terug gekeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |