quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja jij moet natuurlijk meteen weer een móóie foto maken he...tssss... al vind ik hem wel ietsie aan de donkere kant.
Maak em dan wat lichter!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tuurlijk
En het was even een experimentje hoor
Vandaar dat-ie nog wat aan de donkere kant is
Geen zin om PS op te starten hierquote:
zoals dit probeerselquote:
Niemandquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:14 schreef masser120 het volgende:
Ik heb één vraag over het uit de losse handen schieten van HDR bestanden:
Is er in Photoshop CS2 een functie om de delen van de foto's die overeen komen in aparte bestanden op te slaan? Anders krijg je namelijk dat de contouren niet met elkaar overeen komen en dat ziet er niet uit...
Absoluut helemaal niemandquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:14 schreef masser120 het volgende:
Ik heb één vraag over het uit de losse handen schieten van HDR bestanden:
Is er in Photoshop CS2 een functie om de delen van de foto's die overeen komen in aparte bestanden op te slaan? Anders krijg je namelijk dat de contouren niet met elkaar overeen komen en dat ziet er niet uit...
Ik zal het proberen, bedanktquote:Op zondag 2 juli 2006 23:04 schreef TheMarco het volgende:
Wat ik doe:
de 0 EV foto in PS openen en de andere er een voor een in een 50% transparante laag overleggen. Dan roteren en moven tot het er zo goed mogelijk overheen ligt.
Dan ietsjes croppen (want je bent aan de randen wat kwijtgeraakt) en de lagen apart wegschrijven. Dan in Photomatix HDR maken. Zo heb ik bovenstaande motorfiets ragscherp gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |