Is inderdaad lekker... maar soms... he.. soms is een ouderwetse broodje shoarme met sla en veeel knoflooksause en sambal...quote:
Van m'n leven nietquote:Op maandag 5 juni 2006 14:39 schreef RemcoDelft het volgende:
* RemcoDelft kijkt in het fotoboek... 5 euro voor de kitten!
5 euro, daar heb je vnaaf toch weer eten voor? Hoef je zometeen niet weer de straat op om te bedelen.quote:
Zie ik zo bleekquote:Op maandag 5 juni 2006 16:13 schreef woutabest het volgende:
5 euro, daar heb je vnaaf toch weer eten voor? Hoef je zometeen niet weer de straat op om te bedelen. [afbeelding]
Hangt ervan afquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:39 schreef woutabest het volgende:
Kan ik trouwens ook in natura betalen?
Ik nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:14 schreef Het_Biertje het volgende:
lief? LIEF?!
op mijn avances wilde je nooit in gaan
Die rozen zijn toch echt naar jouw adres gegaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik nietDat moet je andere favo-modje zijn geweest hoor
![]()
Ik heb drie en halve dag in jullie voortuin gezeten, maar je moeder zei dat je op Scoutingkamp wasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:17 schreef Het_Biertje het volgende:
Die rozen zijn toch echt naar jouw adres gegaan![]()
maar bellen ho maar![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb drie en halve dag in jullie voortuin gezeten, maar je moeder zei dat je op Scoutingkamp was
Shit, ik val door de mandquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:28 schreef Het_Biertje het volgende:
wanneer zei je dat je wegging trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |