bijna goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef VASND het volgende:
[..]
maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SOMS.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef Mobster273 het volgende:
moet dit topic eigenlijk niet worden omgedoopt tot FCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou.. H is een letter uit het alfabet!.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:46 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
explane thatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bijna goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vandaag was zo'n moment, alleen nu deed ik meequote:
maakt niet uit, nobody's perfect...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:48 schreef VASND het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik weet het, enthousiasme snelheidje.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
duidelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou.. H is een letter uit het alfabet!.
En een hoofdletter geeft aan dat ik het nog heul veul goeister bedoel dan gewoon!.
En jij heet XQZ-me (op het forum dan hè?) en ik vind jou heul goed!.
Dus de H staat tot X snap je?.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
vandaag was zo'n moment, alleen nu deed ik meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ken ik jou?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
vandaag was zo'n moment, alleen nu deed ik meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieffffffffffffffffquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou.. H is een letter uit het alfabet!.
En een hoofdletter geeft aan dat ik het nog heul veul goeister bedoel dan gewoon!.
En jij heet XQZ-me (op het forum dan hè?) en ik vind jou heul goed!.
Dus de H staat tot X snap je?.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef Mobster273 het volgende:
kwartet?
ik ging weg om half 5 en in die tijd bijna 2 hele topics volquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef VASND het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik ook.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pfff. deze topics gaan echt te hard, ben ik met je eens.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Lieffffffffffffffffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...........................Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je je dat zo afvraagt, is die kans al niet heel groot hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ken ik jou?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duz?.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ging weg om half 5 en in die tijd bijna 2 hele topics volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik het op tijd doorhad had het wel gekund misschienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef VASND het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee vandaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als je je dat zo afvraagt, is die kans al niet heel groot heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+1 scherpquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als je je dat zo afvraagt, is die kans al niet heel groot heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is goedquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je opschietenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut, nu al 2 teveel... nou ja, dan maar voor 512 proberen te gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet echt, ben gewoon niet iemand die standaard in een SC komt, maar de rest van de harde kern hier komt me vaak tegenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:52 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nee vandaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gewoon een binnenstapper dusJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop