OKquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:53 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
don't cry....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef VASND het volgende:
LACHU IS GEZONDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef VASND het volgende:
LACHU IS GEZONDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hé!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hé!
Ken je ene Bas uit Dokkum?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En sjekking your FoBoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:58 schreef XQZ-me het volgende:
keep on smiling!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow jammerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow jammerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ouwe maat van me!.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoezoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ouwe maat van me!.
Ooit contact verloren en zou hem graag nog is sprekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien dat ik mijn best ga doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:01 schreef VASND het volgende:
Tering, al bijna de 800om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je me inhalen?
Heullo!.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben ik weer!!
VHV groet EHVquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben ik weer!!
Dan voel ik mij genoodzaakt boven de 1500 uit te komen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik mijn best ga doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
You dare not!.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan voel ik mij genoodzaakt boven de 1500 uit te komen.
Niet vandaag, later wel.quote:
groetjes meiske!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
VHV groet EHVom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop