Heul niet hij wordt wakker van de telefoonquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
En hij word gebarebonedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
c0nd0rs chickie komt naakt binnen lopen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Prof. Langdon ligt in zijn hotelkamer..
nee hoor, dat dezelfde eenvoud voor het uitlokken van speculaties die je vanochtend ook al zag bij het onderzoek naar waaromm ik niet goed heb geslapen vannachtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan jullie ook alles laten geloven hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij is lievquote:
hou je op?!?!?!!?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul niet hij wordt wakker van de telefoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben altijd harstikke geloofwaardigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee hoor, dat dezelfde eenvoud voor het uitlokken van speculaties die je vanochtend ook al zag bij het onderzoek naar waaromm ik niet goed heb geslapen vannacht
daarbij is er niemend echt geloofwaardig op een forum, dus wat maakt het uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is zoeen hotelpoppetje van beneden!quote:
*proestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik ben altijd harstikke geloofwaardigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
net als wat je nu zegtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik ben altijd harstikke geloofwaardigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef Gebs het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
lolquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is zoeen hotelpoppetje van beneden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
net als wat je nu zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* doet hand voor me ogen en roept lalalalaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is zoeen hotelpoppetje van beneden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O voor de duidelijkheid ik duid mensen altijd aan als poppetjes!quote:
dat idee jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
net als wat je nu zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook alquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O voor de duidelijkheid ik duid mensen altijd aan als poppetjes!
Ja, ook in het dagelijks levenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er staat iemand voor de deur!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
* doet hand voor me ogen en roept lalalala
Er stond niemand voor de deurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er staat iemand voor de deur!
En die moest kloppen want de bel deed het niet!
Dat laatste is een grapjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zit je zo erg in je computerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O voor de duidelijkheid ik duid mensen altijd aan als poppetjes!
Ja, ook in het dagelijks levenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hou al op Barriequote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat laatste is een grapjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het was meneer de burgremeesterquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
goed zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik hou al op Barrieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe weet jij datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop