deel -> deeltjequote:
Yes Sirquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik open de volgende weer gewoon!
Dit gaat nergens over dat is duidelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
er staat deeltje 24. op de vorige is het deel 23 snappie
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
deel -> deeltjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat jij noob bent.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:33 schreef Gebs het volgende:
Het is nogal chaotisch we voor elk volgende deel 2 topics openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Copy that Golden Hawkquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ben een mislukking.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jullie zullen me hier niet weer zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<insert polssnijd smiley>
Yes gold leader...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Copy that Golden Hawkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat hoeft niet!quote:
Het is simpel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat hoeft niet!
Als je je maar nie tweer in je hoofd haalt een topic te openen in de reeksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt me onderschat!
Je dacht dat het simpel was!
Het is niet simpel!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is simpel.
Ik had alleen met een paar dingen geen rekening gehouden... Dat gebeurt niet weer natuurlijk.
Ben tenminste geen noob die gewoon jou op quote en post.
Neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
lopen er geen mods in WoW rond?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wauw mijn natte droom komt uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:43 schreef Gebs het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wauw mijn natte droom komt uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* veegt wat wits weg op beeldscherm in de buurt van jouw naamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:44 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik wil het niet weten!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
* veegt wat wits weg op beeldscherm in de buurt van jouw naam
Ik heb de banner met passie gemaakt!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is niet simpel!
Het is een levenswerk! Iets met passie!
owquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb de banner met passie gemaakt!
Dat heb ik dus ook!
Snel editten hè?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb de banner met passie gemaakt!
Dat heb ik dus ook!
Sprak de lijsttrekker tegen Balkiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:49 schreef -Marc- het volgende:
STERF!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop