quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
niet voor jou met je KLEINE piem0lom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KLEINE PIEM0LS!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
minderwaardigheidscomplexje?
was je zaterdag in de joffer trouwens?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en caps lock enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
GROTE PIEM0LS TROUWENS OOKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
strik je veters breek de tent af!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
was je zaterdag in de joffer trouwens?
ik dacht je even te herkennen....
en ik heb geen zin om ff naar het zwolle topic te hoppenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee helaas ik ben knapperquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
was je zaterdag in de joffer trouwens?
ik dacht je even te herkennen....
en ik heb geen zin om ff naar het zwolle topic te hoppenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
CAPS LOCK???quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en caps lock enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* fapfapfap
Gebs tijd voor nieuwe foto's!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok, dan is het goed dat ik ook niet op je af ben gestapt om te vragen of je het nou was of nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee helaas ik ben knapperom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan zou je worden gepwnd!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed dat ik ook niet op je af ben gestapt om te vragen of je het nou was of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent wel makkelijk hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wanneer ik er een keer ben zal ik het laten wetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed dat ik ook niet op je af ben gestapt om te vragen of je het nou was of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow nee Noord volgens mij juistquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wanneer ik er een keer ben zal ik het laten wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kom dit weekend nog wel in Zwolle!
In uhm.. Zuid? Ik heb echt geen idee waar wat ligtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet dat dat heel erg zou zijn, ik kom er precies 1 keer per jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan zou je worden gepwnd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En gewillig praauwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je bent wel makkelijk heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bij een vrouw in de buurtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet dat dat heel erg zou zijn, ik kom er precies 1 keer per jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neuh, die komt gewoon met mij mee, die zou ik in EHV ook bij hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
bij een vrouw in de buurtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij zou Eindhoven niet overleven!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
neuh, die komt gewoon met mij mee, die zou ik in EHV ook bij hebben
doe ik toch al 6 jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij zou Eindhoven niet overleven!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* c0nd0r checkt profielquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wwon jij in Eindhoven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pwndquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wwon jij in Eindhoven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ikke ben ECHTE eindhovenaar... hij is een Eindhoven-AARSquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* c0nd0r checkt profiel
Mwhehehe pwned wie unne n00b!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop