Bedankt Jquote:
beetje sexueel gefrustreerd?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een passende reactie zou zijn:
"O c0nnie! Een complimentje wat lievom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eventueel gevolgd door:
"Neuken?"
No Problem.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bedankt Jom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is het omdat ik net wakker ben, dat ik er geen zak van snap?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een passende reactie zou zijn:
"O c0nnie! Een complimentje wat lievom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eventueel gevolgd door:
"Neuken?"
Nee man, is gewoon standaard nerd gedragquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
beetje sexueel gefrustreerd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze zei zakquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
is het omdat ik net wakker ben, dat ik er geen zak van snap?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik denk het, of je hebt stiekem toch van het bruine water gedronken....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
is het omdat ik net wakker ben, dat ik er geen zak van snap?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk het!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk het!
Geeft niet hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vergeet het maar laten we maar gewoon gaan neucken danJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goed puntquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee man, is gewoon standaard nerd gedragom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dinooooooooquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
kijk dat verduidelijkt!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dinooooooooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je had duidelijk gelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zie je welJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Buzz lightyear!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dinooooooooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, saurus...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Buzz lightyear!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slinkyquote:
Streel me met je staartquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:48 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
kijk dat verduidelijkt!
grrrrrrrrrrrrrrauwww!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat was die dino he!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:50 schreef Gebs het volgende:
[..]
Streel me met je staart
Prrrrraaaaaauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier ook alquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:51 schreef c0nd0r het volgende:
Voelt zich buitengeslotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heel het kantoor zit er vol meequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:50 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat was die dino he!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoeist met de oermensen daar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij wilde geen webcam met mijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hier ook alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:52 schreef Gebs het volgende:
[..]
Jij wilde geen webcam met mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien ligt het wel aan jou danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hier ook alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En de kanoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal vanavond voor jou de lift doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop