want de bel doet het niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Er klopt iemand op de deurrrrrrr!"
Waaaaaah gerjtequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
want de bel doet het niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
want de bel doet het niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wah ja Samson?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:35 schreef Gebs het volgende:
[..]
Waaaaaah gerjteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gertje naait K3quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:35 schreef Gebs het volgende:
[..]
Waaaaaah gerjteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voel je je alweer beter dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar Albert...quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:36 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, water is hier nog steeds bruinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je alweer water?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon normaal uitziend waterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iewlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nee, water is hier nog steeds bruinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vertrek over 10 min. toch maar naar school...geen zin om vandaag brak thuis te zitten...
zie je er wel weer goed uit?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nee, water is hier nog steeds bruinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vertrek over 10 min. toch maar naar school...geen zin om vandaag brak thuis te zitten...
of drink wat bruin water, dan hoef je niet naar schoolquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Doodsverwensing = BAN!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
of drink wat bruin water, dan hoef je niet naar schoolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze is al ziekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
of drink wat bruin water, dan hoef je niet naar schoolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
min of meer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zie je er wel weer goed uit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wens niemand dood, ik draag een manier aan zodat ze niet naar school hoeft...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Doodsverwensing = BAN!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat bepaal ik zowiezo zelf. maar jou optie klinkt niet echt aardigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, ik draag een manier aan zodat ze niet naar school hoeft...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Zonder verwaand te zijn: "Tuurlijk altijd toch"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ach joh, school, daar hoef je toch sozwieso niet heenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
je hoort wat ze zegt!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, ik draag een manier aan zodat ze niet naar school hoeft...
het was niet persoonlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:41 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat bepaal ik zowiezo zelf. maar jou optie klinkt niet echt aardigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een passende reactie zou zijn:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:41 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Correctie: Neucken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een passende reactie zou zijn:
"O c0nnie! Een complimentje wat lievom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eventueel gevolgd door:
"Neuken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop