hoe weet jij da?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tijgermotiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heel veel streepjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mooi dan hebben we dat iig uit de weg geruimdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan zou ik je ook op je flikker geven want dan is het nog altijd c0nnieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jay-Zquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
En ik Jo0Lzieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
helderziendquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jay-Zom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee luipaard motief, allemaal stippen enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tijgermotiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heel veel streepjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
over beledingingen gesprokenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jay-Zom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mwahquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan heb ik een lekker vriendinJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen jammer van je hoofdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan heb ik een lekker vriendinJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Willen wij dat weten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef c0nd0r het volgende:
Maar Mobbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om soortgelijke redenen kon ik gister ook niet slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan je dan nog wel mikken....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee luipaard motief, allemaal stippen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
van die rooie stippen met witte koppen erop ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee luipaard motief, allemaal stippen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaha, ja inderdaad, maar heb veel geld en een lekker wijffie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen jammer van je hoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Willen wij dat weten?
waarom staat de Ja smiley stil?
Ken hendigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kan je dan nog wel mikken....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kopkaas?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
van die rooie stippen met witte koppen erop ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je weet helemaal niet wat mijn redenen waren, alleen dat het om gemiste kansen gaat, hoe weet je dan dat het bij jou dezelfde redenen zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:57 schreef c0nd0r het volgende:
Maar Mobbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om soortgelijke redenen kon ik gister ook niet slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee er groeien geen paddo's daarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
van die rooie stippen met witte koppen erop ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee er groeien geen paddo's daarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
na-aperquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij mij niet?
En nee willen jullie niet weten.. En krijgen jullie ook niet!
Omdat het bij mij ook om gemiste kansen gingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je weet helemaal niet wat mijn redenen waren, alleen dat het om gemiste kansen gaat, hoe weet je dan dat het bij jou dezelfde redenen zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop