Ontkenningsfase!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:46 schreef Mobster273 het volgende:
zo voorspelbaar die reacties
misschien was er ook wel niks aan de hand en heb ik gewoon prima geslapen en zit ik jullie gewoon te bokken![]()
Ontken het maar weer mietje, je bent vannacht gewoon hard anaal genomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:46 schreef Mobster273 het volgende:
zo voorspelbaar die reacties
misschien was er ook wel niks aan de hand en heb ik gewoon prima geslapen en zit ik jullie gewoon te bokken![]()
maar dat weet je dan weer nietquote:
*proestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ontken het maar weer mietje, je bent vannacht gewoon hard anaal genomen![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar dat weet je dan weer niet
je had er bij moeten zijn misschien
zo iets jaquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij zal wel de kans misgelopen zijn om een leuke meid vent te verkeren.
kut he, en niemand die ook nog maar ene klap weetquote:
ja, als pasen en pinksteren op 1 dag vallenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kut he, en niemand die ook nog maar ene klap weet
Olbies zijn stomquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:48 schreef Jo0Lz het volgende:Wie weet wat OO is, iets met oldbies in dat forum ofzo
mooi, ze smal als mensen denken, wie zegt dat het om liefde gaat?quote:
Object Orientated?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:48 schreef Jo0Lz het volgende:Wie weet wat OO is, iets met oldbies in dat forum ofzo
oldbie forum, alleen voor mensen met UserID 5000 en lagerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:48 schreef Jo0Lz het volgende:Wie weet wat OO is, iets met oldbies in dat forum ofzo
OO zijn tieten!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:48 schreef Jo0Lz het volgende:Wie weet wat OO is, iets met oldbies in dat forum ofzo
Object georienteerdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Object Orientated?
Dat is dan weer iets met programmeren enzo
Ach kom op!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mooi, ze smal als mensen denken, wie zegt dat het om liefde gaat?
speak to the hand MoFoquote:
Verdomme hou is op op mijn account te postenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach kom op!
Het ging er heus niet om dat het bier op was!
We doen allemaal wel zo stoer maar eigenlijk zijn we gewoon met z'n allen hier gevoelige jongetjes die alleen maar een liev meisje en een mooi huisje willen om samen oud te worden dus kom op!
Vergeet de kinderen en de hond nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach kom op!
Het ging er heus niet om dat het bier op was!
We doen allemaal wel zo stoer maar eigenlijk zijn we gewoon met z'n allen hier gevoelige jongetjes die alleen maar een liev meisje en een mooi huisje willen om samen oud te worden dus kom op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |