nee, iets met gemiste kansen enzo, maar ik ga er ook niet meer over zeggen, er zijn mensen die mogelijk meelezenquote:
Vertel, ben je verliefdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet echt, al heb ik weinig geslapen vannacht...
maar dat heeft andere redenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wie?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, iets met gemiste kansen enzo, maar ik ga er ook niet meer over zeggen, er zijn mensen die mogelijk meelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We nemen het wel even mee naar achter de schermenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, iets met gemiste kansen enzo, maar ik ga er ook niet meer over zeggen, er zijn mensen die mogelijk meelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow nee, je hebt geen tagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We nemen het wel even mee naar achter de schermenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naar de fobo's dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We nemen het wel even mee naar achter de schermenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ff verhuizenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:43 schreef Gebs het volgende:
[..]
Naar de fobo's dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iets met aarsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
er zijn mensen die de term niets meer zeggen niet helemaal snappen merk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
er zijn mensen die de term niets meer zeggen niet helemaal snappen merk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
alsof ik het achter de schermen wel zou zeggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow nee, je hebt geen tagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kunt u die zin nog een keer herhalen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
ik accepteer de cookies.
nu ben ik toch wel erg benieuwdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
[..]
alsof ik het achter de schermen wel zou zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wij ookquote:
good for youquote:
Hij/zij is een mod?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
[..]
alsof ik het achter de schermen wel zou zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij zal wel de kans misgelopen zijn om een leuke meid te verkerenquote:
er zijn mensen die de term niets meer zeggen niet helemaal snappen merk ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kunt u die zin nog een keer herhalen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:37 schreef Jo0Lz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Shit man, het gaat veel te snel met de slowchat.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik stel voor dat een minimum van 5 minuten standaard wordt tussen posts in de slowchatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zegt me niets!!!111!!! :d;d;D::D:D;d;;d:D:D:D:;d;:d;D:Dquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij zal wel de kans misgelopen zijn om een leuke meid te verkeren laten wildpijpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben echt op dreef vandaagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zegt me niets!!!111!!! :d;d;D::D:D;d;;d:D:D:D:;d;:d;D:D
misschien ook niet!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:46 schreef Mobster273 het volgende:
zo voorspelbaar die reactiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien was er ook wel niks aan de hand en heb ik gewoon prima geslapen en zit ik jullie gewoon te bokkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zegt me niets!!!111!!! :d;d;D::D:D;d;;d:D:D:D:;d;:d;D:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop