Je staat heul niet eens in de OP!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hé!
Hou is op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:
doe eens lievquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
doe eens lievom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
door te zeggen hoe kansloos je ook alweer bent? nee dat zou ik niet meer zeggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okeeee maar moet je me niet meer pestenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
door te zeggen hoe kansloos je ook alweer bent? nee dat zou ik niet meer zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JIJ dan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ssssssssssssssssssssst ik ben aan het onderduiken mênquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
JIJ dan!
Je komt uit Zeeland mênom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er woont maar één leuk persoon in Zeelandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssst ik ben aan het onderduiken mênom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens Patrick Lodiers (van de Lama's je weetsch) heeft op dezelfde school gezeten als mijn vriendinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er woont maar één leuk persoon in Zeelandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uit de plaats waar Raccoon vandaan komtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens Patrick Lodiers (van de Lama's je weetsch) heeft op dezelfde school gezeten als mijn vriendinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik ga in Oktober voor de 2e keer naar Arie en Silvesterquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uit de plaats waar Raccoon vandaan komtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Want die zijn gaaf!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En ik ga in Oktober voor de 2e keer naar Arie en Silvesterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jah is goes toch? het was vet he de lama's in enschedequote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens Patrick Lodiers (van de Lama's je weetsch) heeft op dezelfde school gezeten als mijn vriendinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu even kijken hoeveel posts ik al heb!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Want die zijn gaaf!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja mên!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jah is goes toch? het was vet he de lama's in enschedeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook goeie morgenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:26 schreef Gebs het volgende:
Bar-Le-Duc ook een goeie morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja mên!
Het Sint Willibrord College!
Hij zit daar nog steeds in het bestuur ofzo!
En dat was vet! Ik voelde gewoon jou aanwezigheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was het maar waarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ook goeie morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wakker gepijpt door een lekkerding vanochtend?
Nee mên jongens lastig vallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ook goeie morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wakker gepijpt door een lekkerding vanochtend?
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.meisjes lastig vallen zeker. viezertJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je vindt mij geen lekkerding?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:29 schreef Gebs het volgende:
[..]
Was het maar waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik word ook elke ochtend teleurgesteld wakkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:29 schreef Gebs het volgende:
[..]
Was het maar waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop