bel de oncoloog vaakquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat lijkt me niet zo fijn!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
da doet die kutzak altijd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heel het topic niet posten en dan snel een tvp al LaPoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
da doet die kutzak altijd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
schaamlippenzakjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo fijn!
Een kut met een zakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lurkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:07 schreef Gebs het volgende:
[..]
Heel het topic niet posten en dan snel een tvp al LaPoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
er roesten te veel dingen aan mijn aarsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je weet wel verdacht goed waar je moet zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
er roesten te veel dingen aan mijn aarsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
er roesten te veel dingen aan mijn aarsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet echt een tvp meer dan hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:07 schreef Gebs het volgende:
[..]
Heel het topic niet posten en dan snel een tvp al LaPoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik bevestig je vermoedens graagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oi, nou gaan er ook nog dingen aankoekenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*voelt brokjes omhoog komen *quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oi, nou gaan er ook nog dingen aankoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul wel!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik bevestig je vermoedens graagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-Marc- is dan ook een bagger userquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet echt een tvp meer dan heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eet smakelijk, gerecycled voedselquote:
en ik kwaliteitsuserquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
-Marc- is dan ook een bagger userom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In groot contrast met onsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
-Marc- is dan ook een bagger userom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goed punt...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In groot contrast met onsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhm..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
op zich maakte jij de grap, en ik lachte daarom...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij daar achter in de klas!
Deel je grapje is met ons!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik maakte heul geen grapquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
op zich maakte jij de grap, en ik lachte daarom...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doe maar nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
op zich maakte jij de grap, en ik lachte daarom...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop