Bij mij doet ie het wel hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Nou lijp zeg, overal staat de ja smiley stil.. deze->om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en de rest doen het wel?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
probeer eens opnieuw te starten, want hier doet ie het gewoonquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Nou lijp zeg, overal staat de ja smiley stil.. deze->om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en de rest doen het wel?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
n00b met je lage PCquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
na-aperom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eerst mij alles proberen te laten zeggen, en vervolgens zelf ook niks kwijt willen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hier nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
probeer eens opnieuw te starten, want hier doet ie het gewoon
* c0nd0r checkt profiel..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
n00b met je lage PCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vast wel, maar na jou verhandeling verwacht ik van jou toch op zijn minst een gedetailleerdere verklaring...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat het bij mij ook om gemiste kansen gingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ergo soortgelijke redenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een moestuin met wortels en aardappels enz...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag ik daar ook wat sla komen verbouwen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het is een moestuin met wortels en aardappels enz...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou wees gerust, voor het einde van de dag ben je er echt voorbijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* c0nd0r checkt profiel..
Argh kut nog even wachten met deze opmerkingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent toch een websquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
mag ik daar ook wat sla komen verbouwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou wees gerust, voor het einde van de dag ben je er echt voorbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geen vruchten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
mag ik daar ook wat sla komen verbouwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoeen net als Maja de bij?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:02 schreef Gebs het volgende:
[..]
Je bent toch een websom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag je voor jezelf wel een feestje houden, dan bel ik vast de oncoloog om die tumor van mijn aarshol te verwijderenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die staan aan de andere kant van de slootquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geen vruchten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dankjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:02 schreef Gebs het volgende:
[..]
Je bent toch een websom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij je zinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Die staan aan de andere kant van de slootom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die zure slootquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Die staan aan de andere kant van de slootom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je weet wel verdacht goed waar je moet zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mag je voor jezelf wel een feestje houden, dan bel ik vast de oncoloog om die tumor van mijn aarshol te verwijderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij komt er vakerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je weet wel verdacht goed waar je moet zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Marcquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wie gaat de LaPo van mij afpakken?
ikke ook!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:04 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij komt er vakerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ikke ook!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
da doet die kutzak altijd!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Marcom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop