Wie?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef ymme het volgende:
Zeker wel.
Alleen is het voor mij persoonlijk idee, al bekent.
Ik heb zo mijn vermoedens.
Vast wel, ik neem aan dat de vertrekkende mod hierin een grote stem heeft? en dus eerder een F&F poster als mod heeft dan iemand uit bijvoorbeeld GC/ONZquote:
Ik hoop dat de mensen van fok! in iedergeval eerlijk kiezen. En iedereen een gelijke kans te geven
Wie? Ja houd ik lekker voor mezelf.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Vast wel, ik neem aan dat de vertrekkende mod hierin een grote stem heeft? en dus eerder een F&F poster als mod heeft dan iemand uit bijvoorbeeld GC/ONZ![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef ymme het volgende:
Maar laten we het hier niet over hebben, laten we gewoon met z'n allen afwachten.
Ik hoop alleen dat het vanmiddag bekent word, want vanavond moet ik werken
Je kunt nog tot 20:00 vanavond soliciteren dus vanmiddag is er echt nog niets bekendquote:Op maandag 29 mei 2006 20:41 schreef shmoopy het volgende:
Heb je affiniteit met bloempjes en beestjes, of hou je wel van kokkerellen, en heb je genoeg tijd, stuur dan je sollicitatie voor vrijdag 2 juni 20:00 uur naar forum@fok.nl.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
[..]
Je kunt nog tot 20:00 vanavond soliciteren dus vanmiddag is er echt nog niets bekend
Whuhquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:21 schreef valentijn101 het volgende:
Wat betaald dat?
niets.. tenzij je een klein machtswellustelingetje bentquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:21 schreef valentijn101 het volgende:
Wat betaald dat?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:28 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
niets.. tenzij je een klein machtswellustelingetje bent
dan betaalt het in natura
oh en niet te vergeten.. waarschijnlijk duurt het ook niet lang dan
Ja 't duurt wel lang, jullie zijn allemaal zó goed dat de beslissing moeilijk is natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:17 schreef Uhmmie het volgende:
hmm toch wel benieuwd wanneer ze er dan uit zijn
Jij houdt niet van betaling in natura?quote:
Echt wel.quote:
Echt welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja 't duurt wel lang, jullie zijn allemaal zó goed dat de beslissing moeilijk is natuurlijk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |