would i?quote:
Zeg gewoon dat 't je leuk lijkt en dat flora en fauna je na aan 't hart ligt en dat je genuanceerd kunt denken. En eerlijk en kordaat kunt optreden.En tijd genoeg hebt omdat alle posten in de gaten te houden hier. Goed bent in de omgang met mensen. Uitstekend de nederlandse taal beheerst.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
would i?
nahja.. het lijkt me wel leuk
maar ik kan me niets voorstellen wat ik in een "sollicitatie" naar modjes-heid zou moeten zetten
dsu tja.. dat blijft lastig
ik eh.. denk er nog even over na ok?
Tevreden afwachtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef Uhmmie het volgende:
hehehe ok ok..
ik zei al ik denk er nog wel ff over
en dan kom ik wel met een mooi mailtje
want ik heb op zich idd wel (te veel) tijd over lately
ik heb alleen maar gemaild dat ik geïnteresseerd was. had ik mijn hele doopceel moeten lichten ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Er wordt vanaf vrijdag goed gekeken naar alle sollicitatiemailtjes, alles afgewogen, dus je weet maar nooit
Neen telt niet, ze zoeken een nieuwe mod en geen broedmachine. Wanneer het laatste wel 't geval is kom je uiteraard meteen in aanmerking.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:09 schreef lady-wrb het volgende:
actueel wapenfeit: ik heb (bijna) een ei uitgebroed.
telt dat ook?
Uhmmie, ga es gauw mailen danquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:05 schreef Uhmmie het volgende:
bluezzje! je bent nou steeds niet online.. en ik wil toch wat dingen weten voor ik me er uberhaupt aan waag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |