abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:54:06 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38649206
He jakkes Bar, dat klinkt niet best.
Succes ermee vandaag!
pi_38649245
he nee Bar, wat naar en eng. ik hoop dat er snel duidelijkheid is en dat het iets is dat snel over gaat!
pi_38649351
Dat klinkt niet goed Bar Sterkte met Thijs en de onderzoeken
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:01:26 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_38649444
he gedver wat vreselijk eng zeg heel veel sterkte en laat je niet wegsturen!
stormy waters...
sailin'
pi_38649525
jemig bar dat klinkt niet best
Sterkte vanmiddag
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:05:00 #266
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38649538
Arme Thijs (en arme Bar)! Hopelijk geven de onderzoeken wat duidelijkheid en is Thijs snel over die nare aanvallen heen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:06:01 #267
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38649569
Wat vreselijk eng zoiets, Bar! Sterkte en zorg inderdaad maar voor een grondig onderzoek. Arme jullie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_38652012
Getsie Bar... lijkt me doodeng. Ik geloof dat ik in alle staten zou zijn van de stress en angst. En dan maak ik me al zorgen over Randy die 2 dagen diaree heeft, ietwat koorts en net een poepbroek met voornamelijk slijm (?!) Ik hoop dat Thijs snel beter is.

Ik zie dat mijn zoon Randy uit het lijstje gekukeld is?! Mag hij terug?
Randy, geboren op 31-12-04.
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:34:36 #269
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38652415
och arme Thijs, hoop dat er iets uit dat onderzoek komt.

iemand met 2 kindjes die mij nog tips kan geven hoe ik het beste ermee om kan gaan met Maxim en Romijn??
ik zat vannacht gewoon te janken in mijn bed dat ik bang ben dat ik Maxim tekort doe
ik probeer hem al zoveel mogelijk overal bij te betrekken en laat hem meekijken en zo terwijl romijn bijv aan de borst ligt, maar net als vannacht waren ze beide wakker op hetzelftde tijdstip, romijn moest eten en maxim moest getroost worden. ik heb eerst maxim ff laten huilen en romijn laten eten. maar dat deed zo pijn bij mij ik wou er heen maar kon er niet heen.
hoe doen jullie dat in godsnaam?
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2006 @ 12:39:03 #270
81992 Githa
pi_38652567
Thijs weer een koortsstuip, eng lijkt me dat hoor. Heb je zelf wel een beetje geslapen vannacht ?

Jordy heeft zijn strekspalk
Het was een heel gedoe om die aan te meten voor zo'n kleintje dat niet echt meer wil meewerken als het om zijn handje betreft, maar toch....hij was super stoer
Morgen moeten we weer terug, dan kijkt ze nog even of hij niet ergens heel erg irriteerd.
Verder is het per keer kijken hoe het zit en of er iets veranderd moet worden.
Ze denkt ook dat het zinvol is om straks direct na de operatie een spalk aan te meten die de vingers gescheiden houdt. Ik zal het gaan overleggen met de chirurg, maar ik hou mijn hart vast als ze die moeten gaan aanmeten

Ook heeft hij sillicone pleisters voorgeschreven gekregen voor zijn littekens, dit schijnt goed te helpen.
Op naar morgen maar weer....
pi_38652591
Ik weet niet hoe goed je op het happen moet letten nu bij de bv, maar misschien kun je naar Maxim lopen & troosten met Romijn aan de borst? Heb ik toen met Myrthe wel eens gedaan als ik echt iets wilde pakken oid en die dronk gewoon door.

Fijn dat hij zo stoer was Githa
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2006 @ 12:40:36 #272
81992 Githa
pi_38652616
Martineke, moeilijk lijkt me dat ja.... Kan papa Maxim niet even bij hem nemen dan en na Romijn's voeding doen jullie ruilen van kind
pi_38652781
martineke, dat is echt hartstikke lastig ja, en een kwestie van wennen voor alle partijen. je kunt je nou eenmaal niet opsplitsen. soms moet de een wachten, en soms de ander. je hoeft 'm echt niet overal bij te betrekken trouwens hoor, laat het ook een beetje aan hem zelf over. hij moet ook nog wennen aan de nieuwe situatie natuurlijk. probeer in ieder geval ook af en toe even exclusief tijd voor maxim te maken, lekker even met 'm op schoot. mogelijk zal hij de eerste tijd wat meer naar z'n papa trekken, die kan 'm dan mooi een beetje opvangen en troosten. want natuurlijk is het af en toe pijnlijk voor hem, dat hij jou ineens moet delen met zo'n vreemde nieuwkomer. heel veel succes ermee, het wordt op den duur echt makkelijker.
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:50:14 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38652961
Mammietje, hij staat er weer bij hoor...

Martineke, moeilijk lijkt me dat. Maar ja, hij zal toch moeten leren dat hij nu niet meer altijd gelijk jouw aandacht kan krijgen.
Mss proberen dat Papa 's nachts iig mee helpt met dat soort dingen? Lijkt me sowieso geen overbodige luxe nu jij nog aan het herstellen bent.
pi_38652977
Heel herkenbaar Martineke! Ik heb daar de afgelopen weken ook mee gevochten, dat gevoel. En ik zie dat onze kids zowat even oud zijn! Ik merk dat het de laatste weken al wat makkelijker wordt om mee om te gaan, ondanks dat Randy het in het begin wel leuk vond en later pas stikjaloers werd. De eerste week hebben mijn man en ik Tinka zowat links laten liggen uit schuldgevoel naar Randy. Nu geef ik Randy extra aandacht en speel ik veel met hem (hij vraagt ook heel veel aandacht nu) en als ik Tinka voed, probeer ik hem af te leiden met van alles en nog wat te doen(omdat hij anders boven op Tinka op schoot wil zitten!). Ik praat ook veel tegen Tinka over Randy, zodat hij het hoort (Wat is Randy lief, wat kan Randy dat goed, nou ga je terug in je bed want mama wil even met Randy knuffelen, etc.). Zoals gezegd, Randy is stikjaloers en als hij Tinka pijn probeert te doen, bestraf ik hem wel heel duidelijk. Helaas, dan is hij maar even hysterisch maar hij moet weten dat dat niet kan. Dat gaat nu ook steeds beter.
Hij raakt er een beetje aan gewend dat Randytijd en Tinkatijd elkaar afwisselt! Het is ook heel wat voor zo'n kleintje... zelf net weer meer van de wereld en een eigen ikkie snappen, dan komt er ineens een baby bij, waar je NIETS aan hebt maar die wel aandacht vraagt; sterker nog, bij mama aan de tiet mag! Maar het went... voor jou en voor Maxim!
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:16:19 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38664777
Bar? Hoe is het vandaag verder gegaan? En in het ziekenhuis?
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:01:45 #277
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38666179
Ik kreeg vandaag nog even bevestiging van mijn geweldige (ahum) opvoeding..
Ik was even boven en Saskia roept onder aan de trap waar ik ben en of ik snel terugkom. Mijn antwoord bleek niet helemaal verstaanbaar voor d'r:
"Wat zegt u?"

Ok, je kon me opvegen

Waterpokken zijn er toch echt trouwens. (sprak een leidster van het kdv, de hele groep heeft ze te pakken ongeveer.. daar komen ze dus vandaag iig) Ze is er nog niet ziek van, maar de hoeveelheid pokken op d'r rug zijn sinds vanmorgen wel vervijfvoudigd. Ben benieuwd hoe 't verder gaat ontwikkelen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:06:31 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_38666363
aan de ene kant rot die waterpokken, aan de andere kant zou ik willen dat Liam ze eens kreeg, kan je beter hebben als je klein bent denk ik.
Maar goed dat je al spul in huis hebt dan ET
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:14:42 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38666612
Saskia!
pi_38666642
Zucht en gaat er eens voor zitten

Thijs ligt momenteel in het ziekenhuis sinds vanmiddag.

De hoeveelheid aan stuipen en de hoge koorts vertrouwde de kinderarts niet er werd niet meer getwijfeld een bed geregeld en Thijs werd opgenomen.

Ze hebben bloed afgenomen, word morgenochtend herhaald
Er is een urine monster gemaakt uitslag komt over 3 werkdagen
Er is een speeksel monster gemaakt
Er is een foto gemaakt van de keelamandelen en neusamandelen (worden morgen bekeken)

In het ziekenhuis heeft hij nog 1 aanval gehad tegen half 1 en die hebben ze gestopt door middel van Valium (wat wij ook mee naar huis krijgen)daarna was hij eigenlijk alleen maar aan het slapen, tussendoor was hij soms 10/15 min wakker huilerig wilde niets drinken en eten (heeft op heel de middag maar 40 cc aan roosvicee binnen)
Spelen lukte gewoon niet.
lachen lukte niet
hij wilde alleen maar slapen.

Marco is momenteel bij hem en blijft de nacht bij Thijs, ik zelf durfde het niet aangezien ik heel erg gevoelig ben daarin, ik was ook geen moment gerust.

het is voorals nog onbekend wat er speelt

[ Bericht 96% gewijzigd door Bar_en_Mar op 08-06-2006 19:23:58 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:26:04 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_38666980
ow Bar, wat erg..... sjesus zeg, daar heb ik ff geen woorden voor.... heel veel sterkte
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:29:43 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38667078
Och hemel Bar... Ik was er eigenlijk al bang voor omdat je nog niet gereageerd had.
Wat naar zeg. Maar iig wel prettig dat ze nu goed gaan kijken naar wat er aan de hand is.

Heel veel sterkte ermee!
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:31:42 #283
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38667145
Nou Bar, wat eng en wat rot. Laat je niet meer afschepen met alleen maar een koortsstuip hoor.
Ik hoop voor jullie dat het meevalt maar het is voor nu sowieso heel klote. Succes en sterkte
pi_38667148
de andere onderzoeken naar het ontwikkelen zeg maar zijn ook even aan de kant geschoven, wat er momenteel speelt is belangrijker.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_38667221
Gatver Bar, wat vreselijk naar zeg! Hopelijk komen ze er snel achter wat er allemaal aan de hand is.
Heel veel sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_38667307
Bar
pi_38667343
he bah Bar!! Hoop dat ze snel weten wat er met Thijs aan de hand is!
dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:51:16 #288
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38667753
o getver Bar..
Wat eng allemaal..
Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 juni 2006 @ 19:51:47 #289
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38667772
Jeetje Bar, wat naar zeg. Hopelijk vinden ze gauw de oorzaak voor al die ellende. Heel veel sterkte voor jullie en beterschap voor Thijs!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2006 @ 20:02:34 #290
81992 Githa
pi_38668124
Jeetje Bar wat schrikken, ik hoop dat ze snel uitvinden wat er aan de hand is....Gelukkig dat de arts zo resoluut is en Thijs nu goed laat onderzoeken...sterkte voor jullie, dit is natuurlijk net wat je nu niet kunt gebruiken, volhouden hoor
  donderdag 8 juni 2006 @ 20:19:56 #291
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38668732
Oh Bar, wat zal jij geschrokken zijn. Hopelijk zijn ze er snel achter wat er met Thijs aan de hand is. Heel veel sterkte voor jou, Marco en natuurlijk ook voor Thijs
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator donderdag 8 juni 2006 @ 20:32:47 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38669236
Bar wat ontzettend eng! Zoveel stuipen is gewoon niet goed dus dat je er goed naar laat kijken is goed. Wat ongelooflijk zielig voor je kleine man, en wat zul je ongerust zijn.
Heel veel sterkte. Erbij zijn in het ziekenhuis is best wel eng maar thuis ongerust zijn is ook heel erg moeilijk, heel veel sterkte daarmee.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38669727
O Bar wat erg!
En wat een spannende dagen voor jullie.
Thijs daar in dat ziekenhuisbed, bah wat moeilijk lijikt me dat.
Wel goed dat het nu helemaal onderzocht word.
Heel veel sterkte joh
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38670216
Wat een slecht nieuws Bar. Sterkte vannacht zonder man en kind! Fijn dat ze het nu goed gaan uitzoeken, hopelijk zijn ze er snel achter wat 't is.
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:06:29 #295
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_38670608
Och Bar, ik kwam hier om je succes te wensen voor morgen en nu lees ik dit. Ik heb nog niet het hele verhaal gelezen, maar wat zullen jullie geschrokken zijn! Heel veel sterkte de komende periode. Hopelijk vinden de artsen snel wat er aan de hand is en komen ze ook met een goede remedie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_38671134
lieve bar wat rot zeg. ik hoop ook dat het snel duidelijk is en dat ze er snel iets aan kunnen doen. sterkte voor nu en vannacht, hopelijk kun je zelf een beetje slapen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:29:36 #297
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_38671607
Even bijgelezen en gezien dat er afgelopen dagen veel is gebeurd hier. Toch niet zo'n goed nieuws met betrekking tot Jordy's handje. Githa en ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en hopen dat het voor jullie weer eens de goede kant opgaat. Wel fijn dat het spalkje gelukt is.

Martineke, misschien kun je Maxim erbij nemen als je Romijn de borst geeft? Ik had ze 's nachts wel eens allebei tegen me aanzitten. Vond ik ook nog wel knus. Maar de eerste weken nog niet, hoor. Toen was ik voornamelijk met Job bezig en liet ik Katja aan John over. In die periode trok ze ook wel veel naar Pappa toe.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:44:01 #298
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_38672273
Githa.. sterkte de aankomende tijd voor jullie !

Bar en Mar.. Ik weet niet wat ik moet zeggen!! Veel sterkte voor jullie en Thijs !!
Ik hoop dat ze erachter komen, want het klinkt eng!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:16:12 #299
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38673845
Bar, wat vreselijk rot! Veel sterkte!

GItha, ik wilde jou ook nog sterkte wensen. En ook voor Jordy zelf natuurlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:25:30 #300
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38675200
Daarstraks telefoon kontackt met Marco de koorts lijkt al minder snel op te lopen, Thijs is nog wel steeds moe en slaapt nog steeds veel,
Wel heeft hij daarnet nog een hele papfles roosvicee op gedronken en nog een klein beetje.
eten wilde hij nog niet.
Paracetamol word mocht het dan toch nog oplopen vannacht nog een keer gegeven en word er morgen waarschijnlijk overgestapt op Antibiotica ivm 2 oor ontstekingen.

Morgenochtend om 07.00 uur gaan ze al gelijk bloedprikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')