abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 mei 2006 @ 21:34:35 #1
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38346558
Dreumes en peutertopic deel 33

Dreumesjes:

08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady

Peuters:

29 juli 2002: Tomas, zoon van Logician
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
***24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician en gemeenkaboutertje
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 08-06-2006 21:12:50 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_38346568
Jeetje Mar dat is ook nogal wat zeg! Wat spannend voor jullie! Maakt Thijs ook geen klanken?

LadyS, ik zou ook net met 2 man dr haren gaan wassen Dat lijkt mij al zo overweldigend.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator maandag 29 mei 2006 @ 21:37:17 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38346669
Bij ons zitten de meiden lekker veilig op papa's arm als ik ze uitspoel, zodat ze niet de hele badkamer door rennen of uitglijden ofwat ook. (nou klinkt het net of ik een enorme badkamer heb maar dat is dus niet zo )

Mar wat vreemd idd. Het is wel goed dat de huisarts eventjes goed gaat kijken dus....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 mei 2006 @ 21:37:50 #4
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38346695
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef jessie het volgende:
LadyS, ik zou ook net met 2 man dr haren gaan wassen Dat lijkt mij al zo overweldigend.
nee, idd. En dat is dus ook het probleem
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_38346829
Nou Lady S Amber laten zitten. Dan met 1 hand uitspoelen en met de andere hand voor dr gezichtje houden (net zoals een kapster dat doe bij je als je met je hoofd in de wasbak ligt)

[ Bericht 0% gewijzigd door jessie op 29-05-2006 22:06:16 ]
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38346984
Wat vervelend Bar om je daar zorgen over te maken Fijn dat je binnenkort naar de KNO kunt!

Myrthe ging eerst altijd op m'n arm bij het douchen, voelde veiliger blijkbaar. Daarna samen douchen, zij staand tegen mijn knie, en ik boog haar hoofd dan daartegenaan om (ze had dus houvast aan mijn been zodat ze niet kon omvallen). Nu vindt ze douchen geweldig leuk (ze klimt er zelfs voor uit bad), liefst elke dag, en liefst met zoveel mogelijk shampoo (mag ze zelf mee helpen). Haren uitspoelen gaat ook goed gelukkig, als het water maar lauw genoeg is.. geen tips dus.
/edit Ik hou wel een hand goed voor haar ogen zoals Jessie beschrijft, zodat 't iig niet kan gaan prikken.
pi_38347182
De combinatie samen is idd beetje vreemd maar goed, voorals nog is Thijs een vrolijk makkelijk ventje
Doet het voor de rest prima.
Wat mij overgens wel is opgevallen (althans dat denk ik) is sinds hij die Koortsstuip gehad heeft hij dus telkens afentoe ineens omvalt.
Dus ook als hij gewoon zit te spelen (in de box of op de grond) als hij ergens langs op staat, als hij kruipt, dan is het ineens boem en daar ligt hij.
Nu had de arts van het cb al het kan zijn dat het eerder gebeurde alleen dat je het toen niet zo in de gaten had, en sinds zo een aanval je ineens als ouder veel alerter bent op die dingen.

Thijs kan qua geluid eigenlijk alleen maar gillen en heel afentoe hoor je een neh of een jah en dat is het
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 mei 2006 @ 21:48:54 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38347240
Bar, als ik die opsomming zo lees in het vorige topic lijkt het allemaal inderdaad met zijn oren/evenwichtsorgaan te kunnen samenhangen. KNO-arts lijkt me zeker een goede optie.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38347291
Daar denken wij ook aan Rewino ach liever een keer extra kijken dan er mee rond blijven lopen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  maandag 29 mei 2006 @ 22:02:37 #10
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_38347981
Haren wassen was bij Lune ook vaak huilen en gillen en niet willen. Nu wilde Lune de eerste twee jaar ook alleen in bad en niet onder de douche, ook niet op de arm. Haar hebben we aan de douche laten wennen door de douche in bad aan te doen en als ze druk aan het spelen was ging ze er vanzelf ook onderdoor kruipen. Dan zijn de haartjes al nat en wassen we samen de haartjes met shampoo. Ik gebruik trouwens nog altijd wel de babyshampoo, eerst van zwitsal, op dit moment die van natusan. Kindershampoo prikt toch meer in de oogjes merkten we bij Sverre. Uitspoelen wilde ze niet, ook niet naar boven kijken, dus dan maar gewoon de douche eroverheen en even schreeuwen. Het hoort er gewoon bij, het moet even gebeuren. Inmiddels spoelt ze zelf haar haren uit doordat ze onder de douchestraal gaat zitten spelen :-) Blijkbaar dat het toch went of minder eng wordt. Ik was trouwens ook vaak maar een keer per week de haren hoor.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  maandag 29 mei 2006 @ 22:05:29 #11
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38348150
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef jessie het volgende:
Nou Lady S Amber laten zitten. Dan met 1 hand uitspoelen en met de andere hand voor dr gezichtje houden (niet zoals een kapster dat doe bij je als je met je hoofd in de wasbak ligt)
dat kan ook nog idd
Ga ik ook nog proberen!
pi_38348226
Ik heb het even veranderd. Dat niet moet dus net zijn. Maar dat begreep je al denk ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38348250
Word een beetje moedeloos hier. Isis was vanavond al staand tegen een stoel in slaap gevallen (hoofd op de zitting gelegd). Dus daarna snel naar bed gebracht (ik was niet thuis) en rond half 9 werd ze weer wakker en was het mis , huilen , huilen , huilen. Weer een zetpil omdat ze weer helemaal gloeide en maar even meegenomen naar de kamer , beetje drinken en uiteindelijk afgeleid met dr bal en heeft ze even gespeeld. Nu ze weer in bed ligt huilt ze alleen nog maar , troosten helpt wel even maar als je weer weg gaat lijkt het wel of ze nog harder begint te huilen , weet nu even niet meer wat ik nu moet , weer troosten , weer uit bed halen , laten huilen....
  maandag 29 mei 2006 @ 22:09:36 #14
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38348352
Ik zou best 1 x in de week haren willen wassen (zoveel is het nog niet ) maar dreumes wil zelf eten, en smeert bijna dagelijks eten in het haar . Idd drama, dus ik doe het maar gewoon zo snel mogelijk.
Op het moment dat het uitgespoeld is, is het ook meteen over trouwens.

Net als tandenpoetsen, schijnt helemaal niet leuk te zijin, maar 't is nou eenmaal niet anders.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_38348468
Beterschap voor Isis
  maandag 29 mei 2006 @ 22:12:05 #16
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38348506
Xanthe, als ze hier zo zijn, omdat ze ziek zijn, ga ik lekker met ze in het grote bed liggen. Klein lampje aan, ik lezen (of ook slapen ).
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_38348581
Dat wilde ik net tikken Leah! Hier dus ook lekker kroelen in het grote bed, en dan samen slapen of ik lezen.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 mei 2006 @ 22:14:26 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38348631
Xanthe, kan het oorpijn zijn? Dan helpt het wellicht om een dikke opgevouwen badhanddoek onder haar matras te schuiven zodat haar hoofdje wat hoger ligt. Platliggen doet erg zeer als je oorpijn hebt. Beterschap voor Isis!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 29 mei 2006 @ 22:15:57 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38348718
dat had ik idd begrepen, jessie al moest ik er eerst wel even over nadenken

Xanthe, als Amber zich zo beroerd voelt, mag ze altijd lekker bij me op schoot liggen, of idd in het grote bed. Vaak valt ze dan wel in slaap en alleen daarvan knap ze dan al op
pi_38349371
Leah hier ook zo'n dreumes die zelf wil eten, wat een bende geeft dat zeg Iedere dag haren wassen is dus zeker geen overbodige luxe hier. Het natmaken doe ik met een washandje, dan druipt er in ieder geval niets in d'r ogen. Dan inshampoo-en en dan heeeeeel snel de douche eroverheen. Even brullen maar ook snel weer over. Gelukkig heeft ze nog niet veel haar dus het is ook snel weer schoongespoeld. Soms doe ik het alleen met een natte washand 'wassen' (zonder shampoo dus).
pi_38349683
Thijs zijn haartjes was ik niet dagelijks en ook zeker niet wekelijks tenzij ze wel erg vies zijn zoals gister tijdens de meet

Maar hier spoel ik de haartjes uit met een speel gieter en dat gaat goed en dan zing ik er ook gelijk een leuk liedje bij en het is feest.
Tandenpoetsen doen wij samen en ook dat is geen probleem
  maandag 29 mei 2006 @ 22:42:06 #22
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38350476
Hier bijna ook dagelijks haar wassen zit er geen eten in dan heeft ze haar hoofd wel vol met zand.
Hier was de douche het grootste probleem, Zoë stopt met ademhalen als haar haren onder een douche worden uitgespoelt en raakt daardoor in paniek. Zo zijn we begonnen met gewoon bakjes water over het hoofd te gooien. Zo langzamerhand probeer ik het douchen in te voeren mag ze eerst heerlijk in haar badje spelen en daarna afspoelen onder de douche gelukkig gaat ze dat steeds leuker vinden.

Bar_en_Mar ik begon ook te denken aan evenwicht/oortjes net als Rewimo zei.
  FOK!fossiel maandag 29 mei 2006 @ 22:46:24 #23
2628 Karin
pi_38350626
Haren wassen doen wij ook maar 1 x in de week/2 weken, een heel kort koppie heeft zo zijn voordelen. Bram gaat ook nooit onder de douche, altijd in bad. De douche is erg eng. Het helpt hier als hij zelf zijn haar nat mag maken met een leeg flesje en we het uitspoelen met een leeg flesje. Is iets minder bedreigend dan de douche. Het principe van het washandje voor de ogen begint hij eindelijk ook door te krijgen. Van de week was hij helemaal trots dat hij niet gehuild had tijdens het haren wassen, alhoewel ik natuurlijk daar niet boos om word.
Ik probeer hem nu ook te laten wennen aan de douche want elke keer in bad is wel een tijdrovende bezigheid. Zeker met dat buitenspelen als het mooi weer is, hij komt elke dag zwart thuis.
Gelukkig vind hij nagels knippen wel heel erg leuk, hij vraagt er zelf om. En zit er dan zo dicht op met zijn neus dat Peet haast niet meer kan zien wat hij doet. nadat ik ooit eens in zijn vinger heb geknipt toen hij een paar weken oud was durf ik het nog steeds niet te doen En owee als zijn tenen vergeten worden, die moeten ook allemaal ookal groeit dat niet zo hard.
Tandenpoetsen doen wij hier vlak voor het verhaaltje lezen en na een paar keer dreigen dat we geen verhaaltje gaan lezen als er niet goed tanden gepoetst is gaat dat gelukkig heel goed. Het is triest dat het moet maarja soms moet je wat. Tandenpoetsen moet nu eenmaal.

En Cas, je hebt gelijk hoor! Echte mannen plassen staand! Bram plast ook altijd staand, ik moet er wel goed opletten dat zijn broek goed naar beneden is want als die half op de bril hangt wordt het meestal evengoed nat.
Wel erg handig dat Cas ook in bekertjes enzo plast, handig voor onderweg.
pi_38351070
Ondertussen ligt mijn matras naast Isis bedje. Even heeft ze bij me gelegen , maar het ligt zo krap en ik ben bang dat als we zo gaan slapen ze zal stikken of in de verdrukking zal komen.
Toen was ze stil , nu heb ik dr terug gelegd in haar bedje en was het voordat ze erin lag alweer flink aan het huilen en het houd niet op... Denk dus dat ik dr zo maar weer bij me leg en dan zien we vannacht wel ff.
pi_38352433
beterschap voor isis, xanthe!

bar, klinkt best aannemelijk dat dat allemaal met elkaar te maken heeft. succes met de onderzoeken!

haren wassen doe ik ook echt niet elke dag hoor, althans niet met shampoo. etensresten eruit spoelen moet bij anna wel bijna dagelijks, maar dat kan ook best zonder shampoo toch? 1x per week shampoo is hier ruim voldoende. ik wil die hoofdhuid van ze niet teveel laten wennen aan al die ontvettende gewoontes. anna ondergaat het nog zonder noemenswaardig tegenstribbelen, piet heeft er een tijdlang ook een drama van gemaakt, althans vooral van het uitspoelen. sinds een paar maanden begrijpt hij eindelijk de 'instructies' om z'n hoofd goed achterover te houden en evt een washandje voor z'n ogen te houden, en gaat het dus gelukkig weer stukken makkelijker. maar 't is nog steeds niet z'n favoriete bezigheid.

githa, sterkte en neem je tijd he.

we zijn vanavond uit eten geweest met trotse oma (ivm nieuw kleinkind), en dat ging hartstikke goed. was ook een heel low-profile italiaans restaurantje, goed op kinderen ingespeeld (kleurboeken en -potloden voor tijdens 't wachten bijv) en met de muziek op zo'n volume dat een incidentele schreeuw van een kind niet zo vreselijk opvalt meteen. ze vonden 't prachtig en hebben ontzettend lekker zitten smullen van hun kindermenuutjes. anna ging steeds enthousiaster meezingen met de muziek die er opstond, erg grappig. ik had de vorige keer nog in gedachten in een veel stiller restaurant, dat was een stuk stressvoller.

[ Bericht 13% gewijzigd door bixister op 29-05-2006 23:46:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')