het wordt niet meegeleverd toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef Madnessy het volgende:
standaard van samsung zelf, staat op de site
Niet meegeleverd, wel gratis te downloadenquote:
Mijn dank is zeer grootquote:Op maandag 29 mei 2006 21:28 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Niet meegeleverd, wel gratis te downloaden
link : http://www.samsung.com/nl/support/productsupport/download/Model_Select2.aspx?type=&subtype=&model=SGH%2DE720&fileType=SW&LSSI=%2Fnl%2Fmodule%2Fssi%2Fleft%2Flmenu%5Fmobilephones%5Fmobilephones%2Esec&RSSI=%2Fnl%2Fmodule%2Fssi%2Fright%2Frmenu%5Fmobilephones%2Esec
T-mobile winkel in r`dam , dixons had hem niet klaar liggenquote:
heb je er ook een usb kabel bij gekocht ?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef Madnessy het volgende:
[..]
T-mobile winkel in r`dam , dixons had hem niet klaar liggen
Nope overbodig , had blue tooth dongle liggenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef Snever het volgende:
[..]
heb je er ook een usb kabel bij gekocht ?
Netjes. Hoe is tie nou? echt een handig en leuk toestelletje?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:42 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Nope overbodig , had blue tooth dongle liggen
Heel leuk dingetje , kleine eigenaardigheden (geluid bij verzenden smsjes wat ik (nog) niet uitkrijg, beperkt aantal ringtones met trilfunctie erin) , maar super telefoon (vooral camera + video)quote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef Snever het volgende:
[..]
Netjes. Hoe is tie nou? echt een handig en leuk toestelletje?
Ik ga hem morgen kopenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Heel leuk dingetje , kleine eigenaardigheden (geluid bij verzenden smsjes wat ik (nog) niet uitkrijg, beperkt aantal ringtones met trilfunctie erin) , maar super telefoon (vooral camera + video)
Bedankt voor alle informatiequote:Op maandag 29 mei 2006 21:50 schreef Madnessy het volgende:
je zal er geen spijt van krijgen :d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |