Alle Sony grappen zijn nu al 30 keer gemaakt, sorry dat ik ze allemaal al eens gezien heb en er niet meer om kan lachen.quote:
Het komt er zeg maar op neer dat er 2 werelden zijn. Twillight Realm en een normale wereld. Hier zijn allemaal verschillende dingen tussen en ze zijn heel anders, maar dat vertel ik niet, anders verklap ik teveelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef moomoo het volgende:
[..]
dus het is niet het hele spel zo offuh? ik heb me totaal niet in het spel verdiept omdat ik niet van plan was om m te gaan halen, maar ik ben me aan het bedenken.
omfg ik zei 'offuh'![]()
Hopeloos.... wat een bagger grapics het is net aan N64 qualiteit (ik ben dan wel niet graphics geil enzo maar tja dit is wel erg.)quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:14 schreef MMaRsu het volgende:
God, ORB looks like fucking shit
[afbeelding]
Oke het is wel een indie developer, maar toch
( valt onder homebrew dus )
omg damage control![]()
Spuit 11quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:41 schreef SocialDisorder het volgende:
is dit het Wii-topic, of ben ik per ongeluk in het Sony-bash-topic terecht gekomen?
Aah, budgetgamesquote:Op woensdag 31 mei 2006 07:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dit zijn een stelletje 17 jarigen die maya onder de knie hebben en vandaar maar een game ontwikkelen voor de Wii.
Ze hebben alleen geen devkit of wat dan ook.
Er zijn wel wat meer screens uitgekomenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef Xrenity het volgende:
Gees, gaan we nu allemaal Orb belachelijk maken?
Alsof je iets kan vertellen aan de hand van 1 gare screenshot.
Ok, ik neem terug wat ik zeiquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer screens uitgekomen
http://wii.advancedmn.com/media.php?gameid=1474
Wie is Teddman?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Over dat de controller niet werkt als je 3 feet or minder van je scherm zit: Teddman heeft verteld dat op E3 mensen gewoon iets van 2 feet afstand zaten van de scherm bij E3 en toen leek het gewoon prima te werken.
Fixed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Een gozer die wel is op GAF post en de admin is van de het forum waar ik op post.
Hij heeft o.a. op E3 Super Mario Galaxy gespeeld, en ook Tennis.
En het is die poll.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Een gozer die wel is EENS op GAF post en de admin is van de het forum waar ik op post.
Hij heeft o.a. op E3 Super Mario Galaxy gespeeld, en ook Tennis.
hij is pas 19, cut him some slackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |