Alle Sony grappen zijn nu al 30 keer gemaakt, sorry dat ik ze allemaal al eens gezien heb en er niet meer om kan lachen.quote:
Het komt er zeg maar op neer dat er 2 werelden zijn. Twillight Realm en een normale wereld. Hier zijn allemaal verschillende dingen tussen en ze zijn heel anders, maar dat vertel ik niet, anders verklap ik teveelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef moomoo het volgende:
[..]
dus het is niet het hele spel zo offuh? ik heb me totaal niet in het spel verdiept omdat ik niet van plan was om m te gaan halen, maar ik ben me aan het bedenken.
omfg ik zei 'offuh'![]()
Hopeloos.... wat een bagger grapics het is net aan N64 qualiteit (ik ben dan wel niet graphics geil enzo maar tja dit is wel erg.)quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:14 schreef MMaRsu het volgende:
God, ORB looks like fucking shit
[afbeelding]
Oke het is wel een indie developer, maar toch
( valt onder homebrew dus )
omg damage control![]()
Spuit 11quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:41 schreef SocialDisorder het volgende:
is dit het Wii-topic, of ben ik per ongeluk in het Sony-bash-topic terecht gekomen?
Aah, budgetgamesquote:Op woensdag 31 mei 2006 07:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dit zijn een stelletje 17 jarigen die maya onder de knie hebben en vandaar maar een game ontwikkelen voor de Wii.
Ze hebben alleen geen devkit of wat dan ook.
Er zijn wel wat meer screens uitgekomenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef Xrenity het volgende:
Gees, gaan we nu allemaal Orb belachelijk maken?
Alsof je iets kan vertellen aan de hand van 1 gare screenshot.
Ok, ik neem terug wat ik zeiquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer screens uitgekomen
http://wii.advancedmn.com/media.php?gameid=1474
Wie is Teddman?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Over dat de controller niet werkt als je 3 feet or minder van je scherm zit: Teddman heeft verteld dat op E3 mensen gewoon iets van 2 feet afstand zaten van de scherm bij E3 en toen leek het gewoon prima te werken.
Fixed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Een gozer die wel is op GAF post en de admin is van de het forum waar ik op post.
Hij heeft o.a. op E3 Super Mario Galaxy gespeeld, en ook Tennis.
En het is die poll.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Een gozer die wel is EENS op GAF post en de admin is van de het forum waar ik op post.
Hij heeft o.a. op E3 Super Mario Galaxy gespeeld, en ook Tennis.
hij is pas 19, cut him some slackquote:
Gewoon zomaar een datum, net als zomaar een prijs. Dit zegt helemaal niks. Wel matig dat bart smitquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.bartsmit.com/search/search.php?zoekproduct=Wii&tabbladid=0&%20#![]()
![]()
Ow jammerquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hij is pas 19, cut him some slack
en MMarsu, we wachten met smart op je in het voetbalonderschrift-competitie-topic.
andere user, marsu
Ben benieuwd of ze dat 'zomaar' kunnen doen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gewoon zomaar een datum, net als zomaar een prijs. Dit zegt helemaal niks. Wel matig dat bart smitdie prijs zo hoog zet.
je bent natuurlijk van harte welkomquote:
Dat gebeurt zo vaak bij winkels waarbij er nog een definitieve datum bekend is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Choices het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dat 'zomaar' kunnen doen.
Waarom zouden ze dat niet 'zomaar' kunnen doen? Als ze als regel hebben dat de goedkoopste prijs die er op de site staat voor dat product tijdens je pre-order de prijs is die je betaald. Dan wil je als bedrijf niet te laag gaan zitten en als Nintendo zegt dat de console 199 euro gaat kosten dan is dat een adviesprijsquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Choices het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dat 'zomaar' kunnen doen.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ach, de Wii word toch 199 pleuroIk twijfel niet meer. Klaar. Discussiegesloten
![]()
![]()
Nintendo heeft al gereageerd hierop en bevestigd dat de prijs niet klopt.. en dat onder de 250$ nog steeds de bedoeling....quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo vaak bij winkels waarbij er nog een definitieve datum bekend is.
Gamestop bijvoorbeeld heeft een blaadje met "data" van de Wii launch games, sommige kwamen op 2 oktober, sommige in november.
En die prijs is natuurlijk helemaal bullshit die bart smit heeft neergezet.
Je denkt dat tie goedkoper word?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Over een paar maanden staan jullie beiden voor lul.
Ruzbeh leeft in een lucid dream en denkt dat de Wii 150 euro wordtquote:
Nee, dat zou echt te goedkoop wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ruzbeh leeft in een lucid dream en denkt dat de Wii 150 euro wordt![]()
Ik begin het eerlijk gezegd ook te denken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ruzbeh leeft in een lucid dream en denkt dat de Wii 150 euro wordt![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik begin het eerlijk gezegd ook te denken.
En er is er maar eentje die teleurgesteld gaat zijn, en dat ben jijquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Over een paar maanden staan jullie beiden voor lul.
Fixed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En er is er maar eentje die teleurgesteld gaat zijn, en dat ben jij.
Als je nog steeds serieus denkt dat de Wii hier 150 euro @ launch (zeldazelfde prijs als de DS dus) wordt, denk je zeker ook nog dat je er 2 controllers bij krijgt? En een spel?
Hoe kon ik nou Zelda schrijven?quote:
Ha ha, jouw brein zit vol met Zeldaquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe kon ik nou Zelda schrijven?
Heb ik dat echt geschreven? Toont wel aan hoe graag ik die game wil![]()
Ik laat het wel staan zo
Nintendo wil de mainstream bereiken.quote:
150 euro laat niet/geen ruimte over voor pricedropsquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nintendo wil de mainstream bereiken.
De cube staat op dit moment gebundeld voor 100 euro in de winkel. Hier maken ze volgens mij ontiegelijk veel winst nog op per verkochte cube
Wii is een Gamecube Turbo, dus de tech kost ze niet veel meer dan een cube, alleen de ontwikkelingskosten moeten eruit, maar dat lukt wel op de lange termijn.
150 is dus zeker mogelijk. 200 als ze er een extra controller bij doen en nog een Sports demootje en een gratis download ofzo.
Maar dat hoeft ook voorlopig niet met zon prijsquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
150 euro laat niet/geen ruimte over voor pricedrops
Nintendo haalt wel als enige nog winst uit het verkopen van een console. Dit geld niet voor Sony, en MS. Dus, ze gaan het echt niet 'zo laag mogelijk' maken, want dan snijden ze zichzelf ook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:07 schreef Xrenity het volgende:
150 is dus zeker mogelijk. 200 als ze er een extra controller bij doen en nog een Sports demootje en een gratis download ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |