Noem je GTA nou een kutgame?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een kruising tussen een kutgame en een kutfilm?
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En niet zo'n beetje ook!quote:
Vice City was geniaal. Geweldige sfeer, super muziek en toffe humor. San Andreas was een stuk minder.quote:
GTA is wel redelijk anders hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
check IGNquote:Op maandag 29 mei 2006 20:03 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik zou graag willen dat Camelot met een Golden Sun-titel kwam aanzetten voor de Wii. (tvp)
Ik vond het gehele jaren 80 sfeertje in vice city wel erg tof, van sfeer tot muziek en characters. Alleen het spel zelf was ik ook niet bepaald over te spreken. Kon m'n aandacht er echt niet langer dan een half uurtje bij houden. De missies konden me dan ook echt totaal niet boeien.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vice City was geniaal. Geweldige sfeer, super muziek en toffe humor. San Andreas was een stuk minder.
Maar het blijven goede games.
Volgens mij al best wel oud, en IGN moet je nou ook weer niet al te goed geloven hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef mini-lellan het volgende:
http://revolution.ign.com/objects/015/015822.html
weer een nieuwe reden om de Wii te kopen![]()
al hoewel de status nog als 'rumored' staat![]()
maar alsnog vet idee![]()
![]()
Roy.. vanwege je eindeloze ervaringen met games, consoles en al dat er bij hoort heb ik altijd respect voor je gehad. Respect zoals je dat kan hebben voor iemand die je alleen op een forum ziet. Een soort gamesgoeroe wiens mening je waardeert en in wiens schaduw je zou willen staan.quote:
das waar...en had het trouwens ook al bij andere sites gezien maar sommige mensen zeggen dat IGN meestal dat het meestal definitief is.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij al best wel oud, en IGN moet je nou ook weer niet al te goed geloven hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:04 schreef imported_sphinx het volgende:
OMFG...!!! tsjek dit !zie nixxxxxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
IGN postte ook "defenitieve" specs waar achteraf gezien weinig van klopte. Vooral het verhaal klopte van geen kant.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:58 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
das waar...en had het trouwens ook al bij andere sites gezien maar sommige mensen zeggen dat IGN meestal dat het meestal definitief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |