quote:Op maandag 29 mei 2006 22:48 schreef XQZ-me het volgende:
toch nog zo laat aant fokken?
ik ook niet, heel vervelend slapen als je niet door je neus kan ademenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan niet slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op maandag 29 mei 2006 22:50 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik ook niet, heel vervelend slapen als je niet door je neus kan ademenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voel me dan net een fossiel, helemaal uitgedroogd!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haha daar heb ik dan weer geen last vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar krijg je droge mond van als je wakker wordt heul irritantom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij zit daar echt goedquote:Op maandag 29 mei 2006 22:53 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
voel me dan net een fossiel, helemaal uitgedroogd!
jeetje het wordt hier echt zotter, morgen van 05:00 tot 08:00 uur geen water!! sluiten hier in het nederige zeelst gewoon even 3 uur de wateraanvoer af.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en de bouwvakkers hebben hier gewoon het dak nog op en bloot gelaten...dus het wordt ook nog bidden op geen regen!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vraag er maar niet naarquote:Op maandag 29 mei 2006 22:55 schreef XQZ-me het volgende:
het wordt behelpen!
krijgen we zo'n mooi briefje in de bus:
* zorg voor voldoende wateropslag!
* het water kan na de afsluiting bruin zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Iew bruin water!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Altijd fijn als je vrij bent!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:58 schreef XQZ-me het volgende:
ja, dat dan weer wel.
magoed ik zie net dat ik pas om 10 uur mun bedje uit hoef....dus niks van het water tekort zal gaan merken.
Ook krijg ik net te horen dat om 8 uur de bouwvakkers weer beginnen aan het dak.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jottum!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:00 schreef XQZ-me het volgende:
nog minstens 6 weken....
(oftewel nog 6 weken dat geklaag van mij aanhoren! gna gna...)
Precies!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:03 schreef XQZ-me het volgende:
mooi zo! maar aangezien we hier optimistisch moeten blijven, ff positive thinking!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:04 schreef XQZ-me het volgende:
gordijnen zijn hier altijd open.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hun ook.. Maar dan net iets anders denk ikquote:Op maandag 29 mei 2006 23:05 schreef XQZ-me het volgende:
shit, nu ik er zo over nadenk...ik heb vanaf buiten dan wel zo'n rolluik maar ook die doe ik niet altijd dicht.....vind het juist leuk om vanuit mijn bed snachts naar de sterren te kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ik zou ook niet klagen als bouwvakkerquote:Op maandag 29 mei 2006 23:07 schreef XQZ-me het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net als ik wil aanbieden om te komen bouwvakkenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:09 schreef XQZ-me het volgende:
haha. luik gaat daluk dus mooi dicht!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.beetje privacy hier mag ook wel!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
succes met het bouwvakken dan!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als ik wil aanbieden om te komen bouwvakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je nodigt me niet eens uit!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:13 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
succes met het bouwvakken dan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik hou niet zo van bouwvakkers, sorry!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je nodigt me niet eens uit!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook niet!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:15 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik hou niet zo van bouwvakkers, sorry!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop