Tja hallo zo makelijk kom je er niet van af.........quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:16 schreef Angelic1 het volgende:
Geen Nikky ook??? Sjeeeee, mijn hele avond naar de knoppen!
Tnxquote:
Hee, dan zien we jou.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:24 schreef MissHobje het volgende:
Bedoel je die ?? daar ga ik heen
( dus ik kan op het lijstje enzo)
Wiens belang is het dat het op de radio komt?quote:
De url in je media player plakkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Het zal wel vaker gevraagd zijn, maar hoe kan ik de uitzending in Media Player afspelen.
Precies!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wiens belang is het dat het op de radio komt?
Oh, dat weet ik niet precies. Ik heb het zelf nog niet helemaal afgeluisterdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:52 schreef Koewam het volgende:
Op welk tijdstip staan de interviews? :x
Ze kregen Nikky helaas niet te pakkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies!
Maarre, is er gisteren nog gebeld met Nikky over haar zwangerschap?
Nee, Nikky was ziekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze kregen Nikky helaas niet te pakken![]()
+/- 10u.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:07 schreef Nolius het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet precies. Ik heb het zelf nog niet helemaal afgeluisterd
Hoe laat ben je gebeld?
Ik moet het nog helemaal afluisteren....quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb het gister eindelijk gehoord
Juiced is een echte roddelqueenie
Nu op 3FM, Campingradio met Giel Beelenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:02 schreef Nolius het volgende:
Morgenavond is er helaas geen uitzending vanwege werk en Pinkpop enzo
Niemand deed het geloof ikquote:Op maandag 5 juni 2006 00:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nu op 3FM, Campingradio met Giel BeelenOudhollandsch Schaamhaarknippen
Jawel, 2 meisjes. De prijs was: fake een orgasmequote:Op maandag 5 juni 2006 02:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niemand deed het geloof ik![]()
Beetje voorspelbaar weer maargoed..
Ja, da's automatisch. Maar er staat wel dat het niet doorgaat:quote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef remlof het volgende:
Ah daar gokte ik al op, dat het niet doorging. Fok!Radio wordt overigens wel gewoon aangekondigd op www.actionradio.nl
Dat wie wat gelezen heeft?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:23 schreef classpc het volgende:
Volgens mij zit ik in de buurt
Want ik weet zeker dat hij het gelezen heeft.
Ik ook niet! Zet de radio net weer uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |