abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38330872
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=5A6592B025AB4FB6
(DIT IS DE 3e VERSIE!)
Hoogstwaarschijnlijk is dit DE versie, en verander ik er nix meer aan, maar dat bekijk ik morgen nog ff, als ik weer wakker ben

remix van Gnarls Barkley - Crazy

ik stel kritiek en commentaar heel erg op prijs, maar met "kutnummer" of "klinkt lekker" kan ik niet veel, laat svp weten WAT er dan niet of juist wel goed is

Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_38331624
ik het begin is het teveel van hetzelfde steeds hetzelfde deuntje wat je herhaalt, terwijl het aan het einde weer te druk is....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_38337589
Best een vermakelijk nummer .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38340137
niet om te naaien.. maar dit is toch in strijd met de regels?

ik vind em saai, maargoed dat is gewoon t stijltje.tis verder niet slecht ofzo
pi_38340950
mensen die het nummer eentonig vinden, kennen die het origineel? daar zit (zo mogelijk) minder afwisseling in, dan in deze versie.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  maandag 29 mei 2006 @ 20:16:51 #7
142782 Joncho
PopMartian
pi_38343494
Je moet nog even naar je strings bij het begin kijken, die klinken nog niet echt lekker.

Na 1:25 en 2:07 wanneer je de vocals 'I make you crazy' hoort, is het veel te druk om naar te luisteren, het lijkt als of ik twee basslines en melodiën door elkaar hoor.

Verder heeft het wel potentie, het moet alleen nog even gepolijst worden zeg maar.
pi_38362401
zit wel een beetje veel reverb op de stem...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:27:02 #9
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_38363075
Vind em op zich wel redelijk, zit wel op het werk dus kan niet echt met een juist volume luisteren. Reverb is idd misschien iets te, drukte valt op zich wel mee.
Moet donderdag draaien op een feestje, toestemming om hem te proberen voor een iets groter publiek?
Ben wel nieuwsgierig hoe een dronken publiek hier op reageert of .

[ Bericht 1% gewijzigd door Mert op 30-05-2006 11:36:23 ]
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_38363201
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:27 schreef Mert het volgende:
Vind em op zich wel redelijk, zit wel op het werk dus kan niet echt met een juist volume luisteren. Reverb is idd misschien iets te, drukte valt op zich wel mee.
Moet donderdag draaien op een feestje, toestemming om hem te proberen voor een iets groter publiek?
Ben wel nieuwsgierig hoe een dronken publiek hier op reageerd of .
draai maar
laat maar horen wat ze er van vonden
Op diverse online-radio zenders is hij al een aantal keer voorbij gekomen

hou je de mp3? of wil je een wave?
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:38:31 #11
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_38363470
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:30 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

draai maar
laat maar horen wat ze er van vonden
Op diverse online-radio zenders is hij al een aantal keer voorbij gekomen

hou je de mp3? of wil je een wave?
Ik gebruik de mp3 gewoon, fik em wel ff.
Laat je vrijdag weten of ie in de smaak viel
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_38364216
ok
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_38407761
sorry, als het alleen het instrumentale gedeelte had betreft was dit topic open gebleven maar omdat hier nu een compleet bestaand nummer zonder toestemming van de artiest erdoorheen gemixed is ben ik helaas genoodzaakt dit topic te sluiten. Het valt namelijk buiten onze policy regels. Ik zie dat dit topic inmiddels 3 dagen oud is, dus ik hoop dat je zo voldoende feedback hebt gekregen van mede fok users
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')