Operaquote:Op maandag 29 mei 2006 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd firefox voor de win. die onderstippelt ze gewoon!
IE lekker niet!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd firefox voor de win. die onderstippelt ze gewoon!
IE is ook voor n00bsquote:
Mail 'm stiekem naar mijquote:Op maandag 29 mei 2006 10:48 schreef Gebs het volgende:
Ik heb de foto ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mail 'm stiekem naar mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mail 'm stiekem naar mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan hem ook hier postenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Post die shit gewoon...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
Wat een stiekemurds hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:50 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik kan hem ook hier postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook al post je hier tubgirl of een lemonparty... Gebeurd toch niks...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hier komen toch geen modjes!
JUISTquote:Op maandag 29 mei 2006 10:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ook al post je hier tubgirl of een lemonparty... Gebeurd toch niks...
Wat doe je?!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:53 schreef Gebs het volgende:
De vriendin van c0nd0rom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
*fap fap fap*
Ja ik heb connecties jeweetquote:Op maandag 29 mei 2006 10:54 schreef c0nd0r het volgende:
Je vergeet hoe invloedrijk mijn vrienden zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:53 schreef Gebs het volgende:
De vriendin van c0nd0rom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
*fap fap fap*
vrienden voor het levenquote:
Sorryquote:
Ze had een streepje kaalquote:Op maandag 29 mei 2006 10:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
had ze op het moment van deze opname een streepje of kaal?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ze had een gestreept kaaltjequote:Op maandag 29 mei 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
een kaal streepje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:56 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee ze had een gestreept kaaltjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:56 schreef -Marc- het volgende:
Ze heeft een Hyvesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:56 schreef -Marc- het volgende:
Ze heeft een Hyvesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.das toch een soa?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:57 schreef -Marc- het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mên! Straks ken je haar gewoonquote:Op maandag 29 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
Ik ben ook vriendjuhs met de'r via mijn hyvesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dankjequote:Op maandag 29 mei 2006 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lekker ding!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu serieus...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, volgens mij heb ik de'r vaker gezienquote:Op maandag 29 mei 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mên! Straks ken je haar gewoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik de'r vaker gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lol Gebs gaat vreemd met de vriendin van c0nd0r?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik de'r vaker gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://annemarijee.hyves.net/quote:Op maandag 29 mei 2006 11:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dankjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol Gebs gaat vreemd met de vriendin van c0nd0r?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies dan mag hetquote:Op maandag 29 mei 2006 11:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ander postcodegebiedJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal ik doenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vraag maar wat er op m'n piem0l staat de volgende keer!
Dan weet je het zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker saampjes palingworst etenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies dan mag hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het is Gebs je weet!
Wij delen allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies dan mag hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het is Gebs je weet!
Wij delen allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent jaloers hè?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neehoor, ik post vanavond wel een pic van me girlyquote:Op maandag 29 mei 2006 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je bent jaloers hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neehoor, ik post vanavond wel een pic van me girlyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is Annemarije niet je echte vriendinquote:Op maandag 29 mei 2006 11:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.doe dat maar dan zal ik ook een echte postenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou wel funzig zijn als Gebs met z'n eigen zusje aan het fozen wasquote:Op maandag 29 mei 2006 11:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is Annemarije niet je echte vriendinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen dankquote:Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Woi naamtopique!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is Annemarije niet je echte vriendinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omfgwtfbbqquote:Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zou wel funzig zijn als Gebs met z'n eigen zusje aan het fozen wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zien Zien zien!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neehoor, ik post vanavond wel een pic van me girlyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen dankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verkoopt wel goedquote:Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zou wel funzig zijn als Gebs met z'n eigen zusje aan het fozen wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vanavond vriend Jo0Lzquote:
Minder jarig, incest..quote:Op maandag 29 mei 2006 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
verkoopt wel goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook ^^quote:Op maandag 29 mei 2006 11:10 schreef c0nd0r het volgende:
Wel jammer dat ik nu al bijna aan de 11000 zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze krijgen allebij 30% van de opbrengst!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Minder jarig, incest..
Daar is een markt voor je weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijnaquote:
Yeah baby, YEAH!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ze krijgen allebij 30% van de opbrengst!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tops!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ze krijgen allebij 30% van de opbrengst!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
d00dquote:Op maandag 29 mei 2006 11:13 schreef -Marc- het volgende:
- ieeuw -
omfg niet weer dat plaatje!!!!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:13 schreef -Marc- het volgende:
http://images.google.nl/i(...)8/69/331069689_s.jpg
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:13 schreef -Marc- het volgende:
http://images.google.nl/i(...)8/69/331069689_s.jpg
Wel gaaf dat iedereen hier nu de macht heeft jou een ban te bezorgen!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mini lemonpartyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat plaatje!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf is nou een lemonparty ?
Stoer nietquote:Op maandag 29 mei 2006 11:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel gaaf dat iedereen hier nu de macht heeft jou een ban te bezorgen!
http://en.wikipedia.org/wiki/Lemonpartyquote:Op maandag 29 mei 2006 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf is nou een lemonparty ?
Uiterst!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Stoer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan krijgt Marc een ban?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als je nou geen foto van je vriendin post
[afbeelding]
LOLLERS
Hij is scherp deze maandagmorgen!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan krijgt Marc een ban?
Goeie redeneringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was te proberenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan krijgt Marc een ban?
Goeie redeneringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dusquote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
4x op een rij!!!
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lemonparty
http://www.nu.nl/news/741(...)gbejaarde_vrouw.htmlquote:Op maandag 29 mei 2006 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.enge shit allemaalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3x dan!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja shit1!!!!11!!! dan heb je echt problemen met jezelf ofzo...quote:Op maandag 29 mei 2006 11:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/741(...)gbejaarde_vrouw.html
Ik snap echt niet hoe dit soort dingen mogelijk zijn!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/741(...)gbejaarde_vrouw.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop