* Jo0Lz TVPquote:
Dus je gebruikt helemaal geen handenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bijt hem gewoon door nou goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ook maar ze word zenuwachtig van mijn wapencollectiequote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Gebs het volgende:
Ik krijg hem altijd open met 1 hand, heb namelijk een zakmes bij me bed liggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en hoe maak je je zakmes met 1 hand open?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Gebs het volgende:
Ik krijg hem altijd open met 1 hand, heb namelijk een zakmes bij me bed liggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
denk dat hij dan al dicht is!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz TVPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scouting Skillsssquote:Op maandag 29 mei 2006 11:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en hoe maak je je zakmes met 1 hand open?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal ik vandaag de scalpel nemen..quote:Op maandag 29 mei 2006 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook maar ze word zenuwachtig van mijn wapencollectieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb zon groot smith & wesson klap mes.. die kan je met je duim openklappenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en hoe maak je je zakmes met 1 hand open?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een TVP is geldig gedurende de hele reeksquote:Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk dat hij dan al dicht is!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn enige scouting skillllzzz is het vuur uitpissenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef Gebs het volgende:
[..]
Scouting Skillsssom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Manneke Pisquote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
mijn enige scouting skillllzzz is het vuur uitpissenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoef alleen nog maar een honkbalknuppel onder me bed en een desert eagle onder me kussenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook maar ze word zenuwachtig van mijn wapencollectieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar is m'n kussen te klein voorquote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar een honkbalknuppel onder me bed en een desert eagle onder me kussenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Balenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar is m'n kussen te klein voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OK!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dit topic sluit voor 11:50!!!
Is het meest gebruikte woord te wereldquote:
Nee, ik durf nietquote:Op maandag 29 mei 2006 11:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
gelieve allemaal Fok! op tijd te verlaten!
ik dacht bier of tietenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is het meest gebruikte woord te wereldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik niet!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:37 schreef Gebs het volgende:
Ik ben gister bij mijn opa en oma langs geweest :y
Lemonparty?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:37 schreef Gebs het volgende:
Ik ben gister bij mijn opa en oma langs geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop