abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 mei 2006 @ 08:25:21 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38324061
ja verdomme, dat is het dillemma he, ik persoonlijk ben al dan niet uit traditie tegen globalisme
omdat ik weet hoe corporaties in elkaar zitten en als jij dat niet weet kijk je in :
www.thecorporation.com
maar wat het probleem nu is, die zelfde kut corporaties zetten dus pandjes op die ze versieren met kinderlokkers troep er een grote letter op een paal zetten,
en daarna gaan ze er groentenburgers verkopen die ik lekker vind.
ja macdonalds ja, nu heb ik als trouwe consument al geen verweer tegen zelf gemaakte sandwiches (recept= korenbrood met komkommer salade en vegetarische balletjes)
(p.s. ik wed dat iedereen wel komkommer salade nuttigt aangezien ik hier in hveen al 10 mensen ken die het uit het bakje vreet.... zonde! want je kan er sandwiches mee bouwen, wat ook een van mijn grootste keukenhobbys is naast mn tandjes poetsen.)
maar in de mac is het dus echt niet mogelijk meer mijzelf in te houden.. ik moet gewoon die groentenburger eten.
en ik ben echt niet zon dikke amerikaan die daar elke dag zit, ik kom er ongeveer 1 keer per week als het meezit, maar toch als ik dan al 1 op heb wil ik eigenlijk nog wel 10 nuttigen, maar dat zou te kostig worden dus hypnotiseer ik mijn eigen driften met de magische woorden: nee ik ben pauper
en vervolgens sta ik op en ren ik zo snel ik kan de mac uit om maar niet weer toe te moeten geven aan die warme geurlijke broodjes met krokante mix van twintig groenten, een tomaatschijfje en vage saus waar weleens door een macjosti op gespogen kon zijn.

dus mijn conclusie luid, waarom moeten nu perse globalisten zulks lekkers maken.
(en waarom verkopen ze die dingen niet in de supermarkt)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 29 mei 2006 @ 08:33:04 #2
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_38324104
Troost je, als de globalisatie hier doorslaat zul je het op elke straathoek vinden. Naast de falafelstand. .
Ik ga naar huis.
  maandag 29 mei 2006 @ 08:37:17 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38324123
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:33 schreef nietzman het volgende:
Troost je, als de globalisatie hier doorslaat zul je het op elke straathoek vinden. Naast de falafelstand. .
vuig.
pi_38324334
holy moshe....doet me denken aan die grootverpakking falafel die ik kocht toen ik in Mokum woonde

wrom hebben ze hier int Fean geen grootverpakking en mot ik dat steeds bij een door pakistani bezette shoarma-tent halen????
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
  maandag 29 mei 2006 @ 09:00:24 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38324381
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:56 schreef Motek het volgende:
holy moshe....doet me denken aan die grootverpakking falafel die ik kocht toen ik in Mokum woonde

wrom hebben ze hier int Fean geen grootverpakking en mot ik dat steeds bij een door pakistani bezette shoarma-tent halen????
het is een falafelcomplot hoor ik al gonzen in de volgende 10 replys.
(mensen denken dat ik een complottheorist ben vandaar)

maar echt, die groentenburgers zijn geloof ik volgespoten met alle verslavingsmiddellen die bestaan in het lab van de corporatiecorporatie. (het kasteel van hun en daar onder de vloer, net als in james bond)
want ik kan die dingen niet weerstaan, 1 hap en iedereen die er uitziet als een macgroentenburgert kan maar beter zichzelf verborgen maken. (zolang ze maar niet in het vuil gaan liggen want dat is niet goed voor mn maag)
  maandag 29 mei 2006 @ 09:29:39 #6
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38324732
Toch nog 1x per week

Nou, je principes zijn je wat waard nietwaar?

Maar niet zo heel lang geleden was toch juist nog zo'n rel omdat mcdonalds de vegaburgers uit het assortiment gehaald had?
Vampire Romance O+
pi_38325281
Dat heb ik met hun milkshakes! het is dat je ook een grote kan bestellen en dus al drinkend weg kan lopen, en dat ik dan dus uiteindelijk te lui ben om terug te lopen, anders zou ik direct na het leegslurpen van de ene beker, een volgende kopen!
pi_38325513
1x per week? wtf
  maandag 29 mei 2006 @ 10:25:38 #9
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38325934
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:25 schreef BaajGuardian het volgende:

p.s. ik wed dat iedereen wel komkommer salade nuttigt aangezien ik hier in hveen al 10 mensen ken die het uit het bakje vreet.... zonde!
Ik dacht dat je niet in statistiek geloofde?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 29 mei 2006 @ 10:57:10 #10
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_38326899
Spoor jij wel? Jezus zeg, wat is jouw schrijfstijl kut. Ik krijg er spontaan een slappe van en ik ga je verhaal dus ook niet uitlezen. Kut hippie.
  maandag 29 mei 2006 @ 11:04:34 #11
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_38327130
niet zeiken maar eten.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_38327623
1 keer per week naar de Mac?
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
  maandag 29 mei 2006 @ 11:20:45 #13
142544 Sjizzel
[b][u][i]
pi_38327646
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ja verdomme, dat is het dillemma he, ik persoonlijk ben al dan niet uit traditie tegen globalisme
omdat ik weet hoe corporaties in elkaar zitten en als jij dat niet weet kijk je in :
www.thecorporation.com
maar Unive niet! Die heeft geen winstoogmerk
  maandag 29 mei 2006 @ 11:22:36 #14
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_38327688
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:57 schreef BrauN het volgende:
Spoor jij wel? Jezus zeg, wat is jouw schrijfstijl kut. Ik krijg er spontaan een slappe van en ik ga je verhaal dus ook niet uitlezen. Kut hippie.
Idd.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_38327719
Dude koop gewoon kikkererwten bij de locale turk en maak het zelf veel lekkerder en je weet zeker dat er geen "extra's" in de saus zitten
  maandag 29 mei 2006 @ 11:52:18 #16
64244 ToYDoLL
sexy hunk
pi_38328721
die groenteburgers zijn dus echt niet te eten ofzo de rest van de mac eigenlijk ook niet.
Time may change me.. But I can't change time
  maandag 29 mei 2006 @ 12:05:37 #17
119078 McCarthy
communistenjager
pi_38329149
wat is er mis met globalisering en corporations?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_38329604
The corporation Ik moest meteen denken aan southpark aflevering Die Hippie Die!
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_38330742
1x Per week mac.. heb ik ook een weekje gedaan.
  maandag 29 mei 2006 @ 13:13:03 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38330980
als het me uitkomt, soms ook wel geen x per week.
enne @ iedereen die meteen begint te schreeuwen en met de armen zwaait,
de FAQ:

1 nee ik ben geen hippie ik heb een eetstoornis dat ik geen vlees vis e.d. binnen kan houden.
Ik ga dan namelijk kokhalzen en dat is een lichamelijke reactie na een psychische gebeurtenis toen ik nog kind was met dat zelfde eten..
2 loopt niet te zeiken op schrijfstijl het is goddomme notabene KLB waar ik in post!
Dat er hier nog taalpuristen zijn is echt te sneu voor inderdaad, ''Woorden.''
3 die groentenburgers zijn haske lekker, probeer ze eens zou ik zeggen, groente is niet vies..echt niet. En je moet toch alles een kéér proberen voordat je erover kunt oordelen.
4 the corporation is een heel erg heldere documantaire die laat zien hoe corporaties werken, waarna je net zo misselijk bent als ik met een broodje kaas ham voor me neus. (en een hap ervan uiteraard)
5 ik geloof indd niet in statistiek en ik redeneer ook niks aan de hhand van die 10 mensen maar dat ze het uit het bakje vreten zegt iig dat het lekker genoeg is om te verkopen.
(Vooral ook omdat die mensen normaal van een bord eten)
6 de key of making a KLB topique is een dosis gezonde overdrijving, dus nee ik ben geen nut die denkt dat de baas van macdonalds de wereld gaat domineren met zijn kwaadaardige medewerkerleger, maar dat het een ongezonde *eat to eat not to live* buisiness is vind ik het nou niet de plek waar ik binnen hoor te lopen, als persoonlijkheid zijnde.
7 Bg bashen is ongezond voor je, net zo ongezond als macdonalds, dus betaal mij er dan ook maar voor.

groetekes mijn lieve lezertjes.

BG.
pi_38331102
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:19 schreef Timmehhh het volgende:
The corporation Ik moest meteen denken aan southpark aflevering Die Hippie Die!
Eerder aan de aflevering Gnomes...
  PR/Manusje van alles maandag 29 mei 2006 @ 13:19:29 #22
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_38331146
Alle emoties kan je uitschakelen dus schakel die jeugd trauma emotie uit en het probleem is opgelost zijn wij ook van je groenten burgers af
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 29 mei 2006 @ 13:20:41 #23
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_38331176
Je bent tot slaaf gemaakt van de multinationals. Zodra je hun producten consumeert komen de stoffen tot werking die je dwingen meer en meer te consumeren zodat je in een spiraal terecht komt waar geen uitweg meer voor te vinden is. Eet smakelijk.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  maandag 29 mei 2006 @ 13:22:40 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38331221
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:20 schreef Aurelianus het volgende:
Je bent tot slaaf gemaakt van de multinationals. Zodra je hun producten consumeert komen de stoffen tot werking die je dwingen meer en meer te consumeren zodat je in een spiraal terecht komt waar geen uitweg meer voor te vinden is. Eet smakelijk.
Jazeker, Dat probleem heb ik dus met mijn zelf gemaakte sandwiches, en die verslaving is zo erg dat het zelfs mijn officiele hobby geworden is
(hoe kansloos)
pi_38331235
De KFC in China nota bene had geweldige groenteburgers, maar hier hebben ze die niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')