als het me uitkomt, soms ook wel geen x per week.
enne @ iedereen die meteen begint te schreeuwen en met de armen zwaait,
de FAQ:
1 nee ik ben geen hippie ik heb een eetstoornis dat ik geen vlees vis e.d. binnen kan houden.
Ik ga dan namelijk kokhalzen en dat is een lichamelijke reactie na een psychische gebeurtenis toen ik nog kind was met dat zelfde eten..
2 loopt niet te zeiken op schrijfstijl het is goddomme notabene KLB waar ik in post!
Dat er hier nog taalpuristen zijn is echt te sneu voor inderdaad, ''Woorden.''
3 die groentenburgers zijn haske lekker, probeer ze eens zou ik zeggen, groente is niet vies..echt niet. En je moet toch alles een kéér proberen voordat je erover kunt oordelen.
4 the corporation is een heel erg heldere documantaire die laat zien hoe corporaties werken, waarna je net zo misselijk bent als ik met een broodje kaas ham voor me neus. (en een hap ervan uiteraard)
5 ik geloof indd niet in statistiek en ik redeneer ook niks aan de hhand van die 10 mensen maar dat ze het uit het bakje vreten zegt iig dat het lekker genoeg is om te verkopen.
(Vooral ook omdat die mensen normaal van een bord eten)
6 de key of making a KLB topique is een dosis gezonde overdrijving, dus nee ik ben geen nut die denkt dat de baas van macdonalds de wereld gaat domineren met zijn kwaadaardige medewerkerleger, maar dat het een ongezonde *eat to eat not to live* buisiness is vind ik het nou niet de plek waar ik binnen hoor te lopen, als persoonlijkheid zijnde.
7 Bg bashen is ongezond voor je, net zo ongezond als macdonalds, dus betaal mij er dan ook maar voor.
groetekes mijn lieve lezertjes.
![]()
BG.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.