Ja, ik bedoelde toch vooral de exacte locatie in de boom...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:52 schreef sig000 het volgende:
Dat bandje in de boom heb ik dan weer gemist maar inderdaad is die locatie helemaal super.![]()
Redelijk uit de buurt. En ik mag altijd mijn auto op 't terrein zetten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde toch vooral de exacte locatie in de boom...
Maar kom je hier uit de buurt? Of word je gewoon ingevlogen vanuit het westen?
Die 1e twee LP's zijn nog steeds dik ok. Andere tip van mij is ontdek de Clash. London Calling en Sandinista zijn 2 echte luister avonturen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:59 schreef Lamon het volgende:
Oeh, ik ben the Police aan het herontdekken, realiseer ik me net.
Niet echt herkenbaar, maar toch: als ik je ooit eens tegenkom én herken, krijg je een biertje van me.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:58 schreef sig000 het volgende:
afbeelding
Uit een omhoog gevallen boerengat met 3 letters ergens langs de A12 zo'n 15 km van Arnhem.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:03 schreef broer het volgende:
[..]
Niet echt herkenbaar, maar toch: als ik je ooit eens tegenkom én herken, krijg je een biertje van me.
Wat is 'redelijk uit de buurt'?
Elst!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:07 schreef sig000 het volgende:
Uit een omhoog gevallen boerengat met 3 letters ergens langs de A12 zo'n 15 km van Arnhem.![]()
Helpt niks. Nog steeds onduidelijk.quote:Ow en indien een biertje hier betere pic.
afbeelding
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik gooi er ook gewoon Boney-M tussendoor met Daddy Cool.![]()
Nog meer disco.![]()
Even een bookmark voor morgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:10 schreef svann het volgende:
Ik ben de laatste avond op luisteravontuur met Don Caballero van de luisterpaal.
Alles in Nederland is in de buurt voor wie zich op wielen voortbeweegt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:14 schreef sig000 het volgende:
Aardig in de buurt toch voor een beetje mobiel persoon.![]()
Ik nu al niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:10 schreef svann het volgende:
Ik ben de laatste avond op luisteravontuur met Don Caballero van de luisterpaal.
Boeiende herrie, ik heb er nog steeds geen genoeg van.
Al zal de gemiddelde luisteraar het eerste nummer niet eens doorkomen. Ik volgende week misschien ook niet.
Ik moet er wel bijvertellen dat ik eigenlijk een Kruikenzeiker ben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Alles in Nederland is in de buurt voor wie zich op wielen voortbeweegt.
Maar inderdaad: dit is bijna te fietsen. Gezellig, hoor, buurman.
Ah mooi reiziger door muziek.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:21 schreef svann het volgende:
Leuk die foto's, sig!
Nog een muziekdeskundige in dit topic!
Ik ben slechts een door genres reizende belever.
Geen idee wat voor carnavalsdorp dát nu weer is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:21 schreef sig000 het volgende:
Ik moet er wel bijvertellen dat ik eigenlijk een Kruikenzeiker ben.![]()
Het heeft stadsrechten is ook een groot dorp en 't in de kruik zeiken komt van textielindustrie vandaan die er inmiddels niet meer is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee wat voor carnavalsdorp dát nu weer is.
Ik hoop het morgen te lezen. Nadat ik heb geslapen, zeg maar...
Doei!
Ik kan lastig een top 5 samenstellen van 1 groep of artiest omdat ik steeds na 1 nr weer iets totaal anders opzet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:33 schreef Lamon het volgende:
Even een Police top vijf, omdat ik er zin in heb, en High Fidelity te vaak gekeken heb.
1. Don't stand so close to me
2. King of Pain
3. Message in a bottle
4. Every little thing she does is magic
5. Invisible sun
Mijn god, wat een tijd! En hier vinden ze die zes, zeven weekjes al te lang!quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
Zo! Met een goed glas wijn en een lekker drumsolootje op de achtergrond nog even nepbikkelen.
De rust zal spoedig gedaan zijn hier, want zoonlief heeft over twee dagen vakantie. 3 maanden maar liefst!
Daar ben ik ook benieuwd naar! Wij werken alletwee, en nou vind zoonlief het helemaal niet erg om alleen thuis te zijn, en heeft ie al aardig wat vriendjes waar hij wel mee kan spelen, maar toch. Ik ga dan ook op mijn werk maar eens aan de echte Ierse mama's navragen hoe zij dat doen. Waarschijnlijk opa's en oma's, maar ja, die heb ik hier niet, die zitten in NLquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:24 schreef svann het volgende:
[..]
Mijn god, wat een tijd! En hier vinden ze die zes, zeven weekjes al te lang!
Wat moet je langer dan acht weken thuis? Dan heb je het wel gezien, lijkt me.
En hoe moet dat met werkende ouders? Zijn er zomerprogramma's ofzo?
Ben je nou positief?quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
Prachtige foto's heb je in je topic Static, werkelijk waar. En wat prettig voor je dat je nog langer mag blijven daar, je schijnt het er goed naar je zin te hebben.
Uiteraard. Het is altijd prettig om te lezen dat mensen iets aparts doen in hun leven. En ik vind jouw stap naar Afrika bijzonder, en leuk om te volgen.quote:
*blush*quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is altijd prettig om te lezen dat mensen iets aparts doen in hun leven. En ik vind jouw stap naar Afrika bijzonder, en leuk om te volgen.
Da's inderdaad onverwacht, vanuit Polenquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verder belde mijn Deense vandaag totaal onverwachts vanuit Polen,
Nou, dat klopte wel (maar omdat de paus er was werd het hele land drooggelegd, wat ik erg raar vond omdat de paus immers ook wijn drinkt, maar goed), en ze is morgenavond weer in Maynooth (voor 1 dag of zo) maar dan zit ik dus al thuis.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's inderdaad onverwacht, vanuit Polen![]()
Ach, ze vliegen tenminste op Schiphol (itt Ryan Air) en voor 15 euro vind ik het best (uiteindelijk 40, maar goed, nog steeds billijk). En de vlucht is kort dus er zal niet snel wat gaan afknellen of zo.quote:
In NL wordt het wel wat warmer dan hier (hoger dan 20 graden heb ik het hier nooit meegemaakt). En tsja, ik zit eerst 3 weken in Watergang, dus dat is nog saaier dan Maynooth, en daarna weer in Amsterdam, wat ook wel wat anders is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:31 schreef svann het volgende:
WB op nederlandse bodem alvast!
Dat randstedelijke dorpsleven...
Nou, volgens mij zit je in no time weer in je oude leventje.
Ben ook wel benieuwd welke dingen of gewoontes je daar nou echt anders vond.
Het weer verschilt in ieder geval niet veel, toch?
Da's juist goed. Dan ga je de lummelmomenten weer meer waarderen omdat ze spaarzaam zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Grootste verschil is dat ik vanaf vrijdag weer gewoon 3 dagen per week op kantoor zit, ipv dat ik de hele dag maar een beetje kan lummelen, maar ik vrees dat ik de sleur vrij snel te pakken heb.
En ik laat me weer verleidenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zweer je, 2 jaar van mijn leven in 1 seconde eraf..
True. Maar wel een verrassend voortvarende start.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:47 schreef Lamon het volgende:
Da's juist goed. Dan ga je de lummelmomenten weer meer waarderen omdat ze spaarzaam zijn.
Ik voelde gelukkig al nattigheid.quote:In een zwak moment, viel ik heel onverwachts zojuist voor dit trouwens;
leuk spel
Ik zweer je, 2 jaar van mijn leven in 1 seconde eraf..
Lamon en eenquote:Op woensdag 31 mei 2006 03:12 schreef svann het volgende:
[..]
True. Maar wel een verrassend voortvarende start.
[..]
Ik voelde gelukkig al nattigheid.
Maar, toch...
Hoi.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tof dat je jezelf hier ook thuis voelt Static.![]()
Hoi.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tof dat je jezelf hier ook thuis voelt Static.![]()
Hebben we het over dezelfde maatschappij? Toen ik naar Dublin moest (quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ze vliegen tenminste op Schiphol (itt Ryan Air) en voor 15 euro vind ik het best (uiteindelijk 40, maar goed, nog steeds billijk). En de vlucht is kort dus er zal niet snel wat gaan afknellen of zo.
quote:
Zo! Wat ben jij enthousiast!quote:
Het forum doet vreemd.quote:
Ik vloog met Aer Lingus omdat ik daar KLM punten (ze zijn in een grijs verleden partner geweest) mee kon binnenhalen.quote:Aer Lingus heeft te duchten van concurrentie door Ryanair, en zijn inmiddels een heel stuk goedkoper geworden. Ik kies er zelf voor om met Aer Lingus te vliegen aangezien Ryanair toch te onbetrouwbaar is gebleken. Ze cancellen iets te snel en te vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |