No offence taken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
Daar heb ik uiteraard geen moeite mee. Jennen is okee.
Ik had het uiteraard ook niet over jou, Arcee.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:45 schreef static het volgende:
Eloborate?
quote:
Dit zat onder je CTRL-V, of niet? Of heb je een txt-bestandje openstaan met 'rake tegenopmerkingen'?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:44 schreef static het volgende:
Laat je gedachtengoed maar subiet achterwege want een hangbuikzwijntje heeft een beter interpretatievermogen, broer.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kap daar eens mee, stel pubers. Rellen is best maar niet in mijn topic.
Niet dat ik er een ruzie van wil maken ofzo, maar wat is dat nou voor lullige net-niet opstandigheid?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:44 schreef static het volgende:
Lekker belangrijk.
Volgens mij de jongste hier die de boel tot de orde roept.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kap daar eens mee, stel pubers. Rellen is best maar niet in mijn topic.
Ik kan niet downloaden hier, broer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Precies! En daarom: ik kom zeker!
Tegen die tijd heb ik vast wel een begrafenis.
[..]
Ik kan op geen enkele manier tegen Brood. Wat voor mooie nummers hij ook heeft gemaakt. Ik kan het alleen maar jammer vinden dat hij niet eerder van het Hilton is gesprongen. Overgewaardeerde junk.
Heb je dat Placebo-nummer nu al gedownload?
Jawel! Gewoon klikken. Komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan niet downloaden hier, broer.
Leuk, quotes uit twee topics.quote:
De wijsheid komt dan ook met de jaren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:54 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij de jongste hier die de boel tot de orde roept.![]()
Ik miste de hele link.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Jawel! Gewoon klikken. Komt allemaal goed.
domheid, bedoel je.quote:
Sneu is wat je ziet als je in de spiegel kijkt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dit zat onder je CTRL-V, of niet? Of heb je een txt-bestandje openstaan met 'rake tegenopmerkingen'?
Het is een beetje jammer dat jouw posts meestal niet het niveau ontstijgen van 'laat het denken maar over aan een paard want die heeft een groter hoofd'. Ik denk namelijk serieus dat je best wat in je mars hebt, je laat het alleen nooit zien.
Beetje sneu is dat.
Mag ik er weer even inkomen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet dat ik er een ruzie van wil maken ofzo, maar wat is dat nou voor lullige net-niet opstandigheid?
Je kan het niet allebei hebben, static.
Je begon als een rebels mannetje op FOK!, toen vond je het toch leuker om een soort FOK!knuffel te worden, nu wil je ineens weer zogenaamd rebels zijn?
Dat werkt dan toch niet meer?
Die is ook fantastisch, inderdaad. Klik hier. En nu stop ik. Want anders wordt het illegaal, allemaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
Of klikken naar de titel Song to say goodbye, dat zou een nog beter idee zijn.
Jeetje. Bedenk je dat helemaal zelf?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:02 schreef static het volgende:
Sneu is wat je ziet als je in de spiegel kijkt.
'Prefereer ik liever' is een beetje dubbelop, vind je niet, taalwonder?quote:En doe eens wat beter je best, ik noem nooit het equivalent van een paard, behalve als het over ER gaat. En zelfs dan prefereer ik liever een vergelijking met een dodo.
En nu heb je er twee. Het wordt nog een lange nacht, I.R.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik miste de hele link.
Nee, domheid niet. Oké, je hersenen takelen met de jaren af door de alcohol. Maar als je dat domheid noemt, voel ik met toch wel enigszins beledigd.quote:domheid, bedoel je..
En ik heb nog wel twee Heel Erg Mooie Liedjes gepost.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:09 schreef Lamon het volgende:
Teveel geslowchat.
Ik zou hetzelfde zeggen, omdat hel behoorlijk wijs klinkt, maar ik ben morgen vrij, en lijdt al 6 jaar aan chronische slapeloosheid, dus ik probeer het nog even.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben wel de verstandigste en ga gewoon slapen.
Truste.
Ik heb het ook alleen maar over static.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
En ik heb nog wel twee Heel Erg Mooie Liedjes gepost.
Never, dat jasje ontneemt een mening.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:05 schreef Arcee het volgende:
Het wachten is tot static z'n blauwe crewjasje weer aan mag.
Negeren was het devies, toch? Net als met de baggeraars van een paar topics terug. Lijkt me het beste.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:19 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het ook alleen maar over static.
Ik net zo goed. Anders zou ik er überhaupt niet op reageren.quote:De giller is dat ik net zo'n aandachtshoer ben als hij is
Godver, alweer een Nijmegenaar...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:23 schreef Appelsappucino het volgende:
Hiep hoi voor lenzenvloeistof!
Niet wat mij betreft. Ik ben altijd voor de redelijke confrontatie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:25 schreef broer het volgende:
Negeren was het devies, toch? Net als met de baggeraars van een paar topics terug. Lijkt me het beste.
Iets met luchtballonnen en die dan doorprikken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet wat mij betreft. Ik ben altijd voor de redelijke confrontatie.
Dus zeggen wat je denkt, maar het niet onnodig giftig maken.
Ja, maar als je nu weet dat het nooit ofte nimmer giftig wordt? Dat het altijd stopt bij speldenprikjes waar zelfs mijn oma om zou lachen? Moet je het dan niet gewoon laten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
Niet wat mij betreft. Ik ben altijd voor de redelijke confrontatie.
Dus zeggen wat je denkt, maar het niet onnodig giftig maken.
Grappig. Vorig jaar postte thaleia een keer midden in de nacht in dit topic iets als: 'broer, je had naar dat feest moeten gaan want het was leuk.' Waarop ik - hoera! - kon antwoorden: 'ja, daar was ik.'quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:33 schreef sig000 het volgende:
Ja net voor de grens vertoef ik regelmatig.![]()
Goede feesten daar.![]()
Als je het met beeldspraak wilt doen, komt dat wel in de buurt, ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:31 schreef sig000 het volgende:
Iets met luchtballonnen en die dan doorprikken?![]()
Was je daar?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Grappig. Vorig jaar postte thaleia een keer midden in de nacht in dit topic iets als: 'broer, je had naar dat feest moeten gaan want het was leuk.' Waarop ik - hoera! - kon antwoorden: 'ja, daar was ik.'
Nu begrijp ik dat jij er ook was, dus?
Ben ik tóch op een soort meet geweest...
Uiteraard.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:39 schreef sig000 het volgende:
Was je daar?Ik draai er weleens en ben te herkennen aan mijn Vintage glasses.
![]()
Ja, kut. Ik kijk éven in het topic over de Vierdaagsefeesten en ik mis meteen weer van alles...quote:
Ik gooi er ook gewoon Boney-M tussendoor met Daddy Cool.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:45 schreef Lamon het volgende:
Al die kleuren, man.
Het ziet er zo wel heel disco uit.
Dat bandje in de boom heb ik dan weer gemist maar inderdaad is die locatie helemaal super.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:49 schreef broer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Het bandje in de boom was het leukst. Niet vanwege het bandje, want dat was kut, maar vanwege de locatie.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |