SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of moeten er dan hier eerst nog even snel 25 posts bij?)
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:44 schreef gronk het volgende:
Ik zie helemaal niets inVermoedelijk wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of moeten er dan hier eerst nog even snel 25 posts bij?)
Ik had trouwens 5 euro gestort gisteren.Sanity is (not) statistical
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:44 schreef gronk het volgende:
Ik zie helemaal niets indeze moet eerst vol ja, maar doe dat maar even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(of moeten er dan hier eerst nog even snel 25 posts bij?)
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:50 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel ja.
Ik had trouwens 5 euro gestort gisteren.
OT: heb jij nou nog veel last van mensen die je 't land uit willen zetten vanwege je username?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:50 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel ja.
Ik had trouwens 5 euro gestort gisteren.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:56 schreef gronk het volgende:
[..]
OT: heb jij nou nog veel last van mensen die je 't land uit willen zetten vanwege je username?
Ooooooooooh. Ja, sorry hoor, ik had de link nog niet gelegt tussen Magan en Maeghan. Volgens mij spreek je Magan nogal anders uit. Fijn dat je 'm uitlegt, dan kan ik bevestigen dat het niet grappig is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ayaan Hirsi enzoot. Het was nogal een niet grappige vraag eigenlijk![]()
.
Hij was ook niet grappig bedoeld, gekkie. Je moest 'ns weten wat voor malloten d'r op fok! rondlopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:01 schreef Maeghan het volgende:
Fijn dat je 'm uitlegt, dan kan ik bevestigen dat het niet grappig is.
En dat moet je vertellen in dit topic?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Hij was ook niet grappig bedoeld, gekkie. Je moest 'ns weten wat voor malloten d'r op fok! rondlopen.![]()
it's a jungle out there, I swear!
Ach, 't is voor een goed doelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:05 schreef Maeghan het volgende:
[..]
En dat moet je vertellen in dit topic?tssk. Da's dan al tien euro doneren!
zo dus?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:07 schreef Pony-Lover het volgende:
post deze nou maar vol ook dan maak ik een nieuwe
ik zie 'm alleen nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:08 schreef gronk het volgende:
Dat gaat zo maar niet. Je hebt 't hier wel over een kwaliteitsforum.
Ik vraag me trouwens wel af of de mensen in POL en GC al op de hoogte zijn van deze actie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:07 schreef Pony-Lover het volgende:
post deze nou maar vol ook dan maak ik een nieuwe
...en zou McCarthy z'n verhaal mogen posten in SEX?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:09 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens wel af of de mensen in POL en GC al op de hoogte zijn van deze actie.
GC wel hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:09 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens wel af of de mensen in POL en GC al op de hoogte zijn van deze actie.
het kan ze niet ontgaan zijn.. dit topic is daar in alle mcc topics gepostquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:10 schreef gronk het volgende:
[..]
...en zou McCarthy z'n verhaal mogen posten in SEX?
(danwel: weten de mensen in SEX al van deze actie?)
Nieuw topic over 10 posts alweerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:10 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ik denk dat een nieuw topic ook beter is. Doortobben met iets wat niet werkt is niet de weg. Heel Fok moet hier vanaf weten. Ik kom nooit in onzin, maar ik had dit toch niet willen missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |