Of misschien interesseerde het ze geen biet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef ivetje het volgende:
Maar misschien wisten vader en moeder niet dat deze naam dus ook voor de duivel gebruikt wordt
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef ivetje het volgende:
In "The Omen" heet het kind (de duivel) Damien ipv Damian. Vandaar ook dat ik in het topic beroemd&zwanger zei dat het zowat de naam van de duivel is. Op google worden beide namen genoegmd ivm de duivel...blijf het dus een beetje een vreemde naam vinden. Maar misschien wisten vader en moeder niet dat deze naam dus ook voor de duivel gebruikt wordt
Idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Of misschien interesseerde het ze geen biet.
Er zijn de afgelopen jaren honderden kinderen met deze naam geboren, dus de ophef snap ik niet zo.
Die foto's zijn voor een flinke smak geld verkocht aan een of ander boulevardblad... dus het verbaast me niet dat hij geen foto laat zien, hoe fout het aan de andere kant ook weer is om geld te verdienen over de rug van je kindquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:14 schreef Cheesecake het volgende:
Gister vroeg een verslaggever van Shownieuws (ik weet het, ik zou daar niet naar moeten kijken) aan Rafael of ze de foto van Damian die hij bij zich heeft (hij heeft al meerdere malen gezegd dat hij geregeld naar de foto's van zijn zoon en vrouw kijkt als hij hem en Sylvie mist) even mochten zien. Dat mocht beslist niet. Ik vraag me af waarom dat is. Over alles zijn hij en Sylvie zo open geweest, misschien wel iets te open. Dat is ze nu opgebroken (zie de discussies of Sylvie wel of niet gelogen zou hebben over een zwangerschapsvergiftiging etc.), dus wrs. de reden waarom ze geen foto willen laten zien.
Hoezo fout? Lekker centje om de spaarrekening mee te beginnen, me dunkt. En geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die foto's zijn voor een flinke smak geld verkocht aan een of ander boulevardblad... dus het verbaast me niet dat hij geen foto laat zien, hoe fout het aan de andere kant ook weer is om geld te verdienen over de rug van je kind![]()
Leuk!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef eL. het volgende:
Na de trouwkaart hebben we ook de geboortekaart mogen drukken, leuke klusjes. Gefeliciteerd nog.
Ik vind hem juist verrassend ingetogen en stijlvol voor zo'n patserig stelquote:
Tja als je het zo bekijkt ... dan heb je een goed puntquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind hem juist verrassend ingetogen en stijlvol voor zo'n patserig stel
Met je rechtermuisknop op de zwarte vlakjes van leo klikken,, dan kies je voor eigenschappen dan kopieer je de site die je daar ziet staan en die plak je dan in de adresbalkquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:49 schreef suus21 het volgende:
hoe zien jullie dat kaartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |