*reactie noteertquote:
Hmm.. c_c.. het denkt nog practisch ook...quote:Nee, maar ik heb wel een keer bubbeltjeswijn van iemand afgelikt. En zij van mij. Geeft aanzienlijk minder zooi.
Die heb je, dat hebben we op de meet-foto's al gezien. We zijn nu dingen aan het uitpluizen die niet op foto's terug te vinden zijn, voor zover ik weet.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef jogy het volgende:
Ik voel me net een stuk vee, willen jullie ook nog in m'n mond kijken of ik mijn tanden nog heb?
Mwoa. Het kan vriezen en het kan dooien.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:27 schreef Janetje het volgende:
Hoe sta je tegenover de kleur blauw, jogy?
Nee dank je.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef jogy het volgende:
Ik voel me net een stuk vee, willen jullie ook nog in m'n mond kijken of ik mijn tanden nog heb?
Ah ok.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Interessante TT.
[..]
Die heb je, dat hebben we op de meet-foto's al gezien. We zijn nu dingen aan het uitpluizen die niet op foto's terug te vinden zijn, voor zover ik weet.
* Janetje kwasten op tafel legt.quote:
Ik ga liever niet als smurf door het leven.quote:
Dan zijn ze daar wel erg subtiel in.quote:
Wie zegt dat we jou gaan verven?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga liever niet als smurf door het leven.
Ze gaan een lijstje af en daar word ik dan weer op beoordeeld en voor de rest zal er bedroevend weinig van terecht komen, vermoedelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef Litso het volgende:
Wordt er nou al verteld waar het over gaat of wat?
Niemand, maar ik ben dat soort dingen graag voor.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Misschien moeten we daar nog even mee wachten beeb. Rustig beginnen enzo.
Is het positief of negatief dat ze mij niet al die vragen stellen?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze gaan een lijstje af en daar word ik dan weer op beoordeeld en voor de rest zal er bedroevend weinig van terecht komen, vermoedelijk.
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het positief of negatief dat ze mij niet al die vragen stellen?
Daar is geen zinnig antwoord op te geven. Vrouwen zijn onberekenbaar.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je een ziektenkostenverzekering?quote:
Fout. Deels dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze gaan een lijstje af en daar word ik dan weer op beoordeeld en voor de rest zal er bedroevend weinig van terecht komen, vermoedelijk.
Jij bent gewoon nog niet aan bod gekomen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Naja! Waar zie je me voor aan! Daar wacht ik écht nog wel even mee. Tot hij tam is.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar is geen zinnig antwoord op te geven. Vrouwen zijn ontoerekeningsvatbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |