Mijn favo grunt is die van Will Rahmer (Mortician/Incantation). ZOOOO laag, zo brutal en geinfecteerd; doet de beschrijving "voice from the grave" het meest eer aan.
De lage grunt van Dying Fetus doet me ook wel wat...
Noem jouw favo grunter...
quote:ROAR!
Op zaterdag 15 december 2001 01:59 schreef clowntje het volgende:
explain "grunt"tja, ik heb dus echt geen idee wat een grunt is hoor...
quote:Heb hier Hacked up for barbeque liggen.........echt fenomenaal gewoon met die drumcomputer erbij..
Op zaterdag 15 december 2001 01:23 schreef Summoner het volgende:
(dus geen screams (die je veel in BM aantreft)Mijn favo grunt is die van Will Rahmer (Mortician/Incantation). ZOOOO laag, zo brutal en geinfecteerd; doet de beschrijving "voice from the grave" het meest eer aan.
De lage grunt van Dying Fetus doet me ook wel wat...Noem jouw favo grunter...
Denk dat ik me maar aansluit bij jouw keuze........iemand anders komt zo snel niet in me op...tja.....Barney van Napalm Death misschien.
quote:Probeer de site in dit topic voor Yvonne maar es
Op zaterdag 15 december 2001 01:59 schreef clowntje het volgende:
explain "grunt"tja, ik heb dus echt geen idee wat een grunt is hoor...
quote:Deze is wel laaguh, alleen blijft Six Feet Under zanger beter, die versta je helemaal nooit, zelfs met text erbij is het lastig.
Op zaterdag 15 december 2001 01:23 schreef Summoner het volgende:
(dus geen screams (die je veel in BM aantreft)Mijn favo grunt is die van Will Rahmer (Mortician/Incantation). ZOOOO laag, zo brutal en geinfecteerd; doet de beschrijving "voice from the grave" het meest eer aan.
De lage grunt van Dying Fetus doet me ook wel wat...Noem jouw favo grunter...
quote:Post dan ff een mp3-tje van jouw grunt
Op zaterdag 15 december 2001 23:07 schreef nietzman het volgende:
Ik!
quote:Heb je het Graveyard Classics album gehoord? Hij kan het dus wel!
Op zaterdag 15 december 2001 23:18 schreef BananeKoning het volgende:[..]
Deze is wel laaguh, alleen blijft Six Feet Under zanger beter, die versta je helemaal nooit, zelfs met text erbij is het lastig.
Jan-Kris de Koeier (Gorefest) vind ik echt fantastisch op False, daar komt geen echo of vervormer aan te pas. Alles in huis trilt gewoon, zoveel kracht als hij kan zetten met die grunt.
Chuck Billy (Testament) is geen grunter en zit al helemaal niet een death metal band, maar op het nummer 'Low' gromt hij het refrein toch een partij lekker zeg.... zou niet misstaan op een goeie death metal CD.
Spiros (Septic Flesh) kan er ook wat van. Op 'Magic Loves Infinity', mijn favo van de laatste CD, maar vooral op het onbekende oude nummer 'Return to Carthage'.
Craig Pillard (ex-Incantation) is waarschijnlijk de duivel in persoon. Niet te geloven zoals die vent zingt. Het rolt niet zo lekker als bv bij Jan-Kris de Koeier, het heeft meer weg van gruis. Maar juist omdat hij zelfs nog (bij wijze van spreken) fluisterend kan grunten, komt het heel grof over.
Johan Hegg (Amon Amarth) klinkt enigszins in de stijl van Jan-Kris de Koeier, maar heser. Op hun CDs doen ze volgens mij ook geen moeite om de stem 'perfect' te krijgen, en dat voegt juist iets toe. Krijst heerlijk, maar soms ook heel diep.
Goeie grunters die mijn ramen kunnen laten trillen
Jorre natuurlijk ook (Engorge, Kutschurft, voormalig Virulent)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |