abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45505349
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef Moja het volgende:
Blij zijn met jezelf, wat een kull zeg
Dat jij dat niet bent, wil niet zeggen dat het kull is...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:35:22 #102
166195 Spongebobbel
I\'m Ready, I'm Read
pi_45509012
Blij met jezelf.. dat klinkt me een beetje alsof ik de hele dag met een big smile rondloop van kijk mij eens geweldig zijn..

Maar dat terzijde, jah ik ben blij met mezelf. Ik heb een fijn stel hersentjes tussen m'n oortjes, heb geen twee linkerhanden, ben toch vrij sociaal (wel fiks eigenwijs maar daar kan ik mee leven ) en kwa looks heb ik ook geen klagen. Wat wil je nog meer?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:40:37 #103
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_45512556
Wat innerlijk betreft ben ik compleet tevreden
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:48:27 #104
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45512736
Geen klachten met mijn innerlijk. Is weleens anders geweest maar sinds een paar jaartjes is dat helemaal goed gekomen, hoe /wat/waar weet ik ook niet echt, feit blijft dat ik mezelf helemaal ok vind .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:04:04 #105
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_45513177
Ondanks dat ik weet dat ik hele rare/bizarre/irritante, maar vooral sadistische trekjes heb, ben ik qua innerlijk wel tevreden over mezelf
─_(º.0)_/─
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:17:22 #106
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45521418
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef dinny het volgende:

[..]

Nee. Ik doe veel te veel denken, en plannen, m'n geluk is afhankelijk van mijn omgeving. En dat is harstikke fout. Maar ik krijg het NOG niet voor elkaar om het op de goede manier te doen. Kortom Ik ben niet tevreden met MIJ, MEZELF, M'N INNERLIJK.
Ik zie nu een therapeute, en ben sinds vandaag met bachbloesems bezig, om een beetje steun te krijgen om de sprong in het onbekende maken, het denken ( de strohalm ellende waar ik me maar toe aan vastklamp omdat ik die ken ) los te laten om over te gaan naar doen, en ervaren ( het onbekende )
Nu durf ik die nog niet te maken, ik zit zo vast aan die slachtofferrol, die ik zo perfect speel :/
Hoe weet je dat het een 'Slachtoffer-rol ' is dat je speelt?
Klinkt alsof het je is aangepraat en 'maar toegeeft' door er zg. bewust van te zijn.
Weet je zeker dtahet een slachtoffer rol is?
Ik heb het idee dat je heulemaal niet weet wat jou precies bezielt.
Hoe weet je dan dat je een slachtoffer bent/speelt?
If I had a Hammer...
pi_45521613
zoals de magische woorden zeggen:

I brought sexy back.... nah, vind mijzelf prima en heb een goede dosis zelfspot.
"I don't know quotes" -Quoteless
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:31:24 #108
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45521948
Ik heb niet veel geduld om iets te leren dat meer tijd nodig heeft om het te leren.
Mijn hele leven leerde ik dingen rete snel. In no time kon ik aan de slag. Dan wat later,
als ik iets niet binnen een uur redelijk kon, nam de interesse snel af.

Ik heb ook de rare karma, als ik iets leer, zowat ALLE mogelijke problemen die je maar kan bedenken bij dat onderwerp dan in
hele korte tijd het hoofd moet bieden.
Veel moeilijkere dngen die ik leer is meestal een crash course vooor mij.
Binnen no time, Bam, next level, en weer problemen. Problemen die anderen pas gaande weg tegen komen verspreid over een langere periode bij het leren van iets.
If I had a Hammer...
pi_45524913
nope

zou eens moeten werken aan myn humeur en problemen plaats klagen en niets doen
pi_45531321
Over het algemeen ben ik redelijk tevreden met m'n innerlijk.

Maar waar ik wel veel moeite mee heb is dat ik bij bijna alles wat ik doe erover nadenk (teveel beredeneren, piekeren) ipv gewoon lekker spontaan te zijn.
Commucatie met anderen gaat goed, maar het verder uitdiepen van die contacten waarvan ik denk daar wil ik wel meer van weten gaat heel moeilijk. Het blijven gewoon kennissen zeg maar. Zeer frustrerend!

Positieve eigenschap is toch wel dat ik een doorzetter ben.

Of ik aan de negatieve punten werk, volgens mij is dit gewoon een eigenschap van me en valt dat niet te veranderen.
pi_45531352
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef MiekeMuis het volgende:
ben je blij met jezelf in de zin innerlijk(dus onderwerp uiterlijk weg) ? zo niet, werk je aan jezelf? en waar ben je nou echt niet blij mee?

welke eigenschap ben je nou juist wel heel blij mee?

TS begint: ik ben over het algemeen blij met hoe ik ben. maar aan het feit dat ik wat vaker moet nadenken voordat ik wat doe zit me wel dwars.
ik vind de eigenschap dat ik van mensen hou heel mooi

ik ben blij met mezelf maar daar houdt het ook mee op

de rest vind ik allemaal kut
pi_45531809
Wat me opvalt dat er zo weinig mensen positief reageren. Is de halve wereld ontevreden of reageren de positieven onder ons gewoon niet??
je moet eerst durven voor je iets doet
pi_45533233
Ja.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_45537019
Nee ik ben niet blij met mezelf. Ik vind mezelf lang niet zo knap als al die andere meiden, mijn karakter is lang niet zo leuk en ik kan me niet goed uiten in de liefde (of dat lag aan mijn geliefde).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')