Hoe weet je dat het een 'Slachtoffer-rol ' is dat je speelt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef dinny het volgende:
[..]
Nee. Ik doe veel te veel denken, en plannen, m'n geluk is afhankelijk van mijn omgeving. En dat is harstikke fout. Maar ik krijg het NOG niet voor elkaar om het op de goede manier te doen. Kortom Ik ben niet tevreden met MIJ, MEZELF, M'N INNERLIJK.
Ik zie nu een therapeute, en ben sinds vandaag met bachbloesems bezig, om een beetje steun te krijgen om de sprong in het onbekende maken, het denken ( de strohalm ellende waar ik me maar toe aan vastklamp omdat ik die ken ) los te laten om over te gaan naar doen, en ervaren ( het onbekende )
Nu durf ik die nog niet te maken, ik zit zo vast aan die slachtofferrol, die ik zo perfect speel :/
ik ben blij met mezelf maar daar houdt het ook mee opquote:Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef MiekeMuis het volgende:
ben je blij met jezelf in de zin innerlijk(dus onderwerp uiterlijk weg)? zo niet, werk je aan jezelf? en waar ben je nou echt niet blij mee?
welke eigenschap ben je nou juist wel heel blij mee?
TS begint: ik ben over het algemeen blij met hoe ik ben. maar aan het feit dat ik wat vaker moet nadenken voordat ik wat doe zit me wel dwars.
ik vind de eigenschap dat ik van mensen hou heel mooi![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |