Ik zou het jammer vinden als Kimi ergens anders heen gaat maar ik zou het wel begrijpen. De zoveelste keer dat zijn auto hem in de steek laat.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:49 schreef ElmarO het volgende:
Die is dus weg bij McLaren. Tenminste dat gok ik.
Coulthard
Alonso is net zo erg. Ik vind Schumacher soms doorschieten in zijn acties maar een ding is duidelijk: hij wil en moet altijd winnen. Dat waardeer ik meer dan dat gedoe van Alonso.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:50 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
tis alleen jammer dat ie zo arrogant is als de nete
Tsja, die Mercedes hield er mee op, dus zo vreemd is 't niet dat Kimi niet wint.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:50 schreef pfaf het volgende:
Leuke race, door die opstoppingen, superjammer van Webber, klasse van Schumacher, leuk gereden door Albers, nogmaals; vreemd dat niet snelste wint.
Ga eens interviews tellen met Schumacher en Alonso met SBS bijvoorbeeld?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alonso is net zo erg. Ik vind Schumacher soms doorschieten in zijn acties maar een ding is duidelijk: hij wil en moet altijd winnen. Dat waardeer ik meer dan dat gedoe van Alonso.
Die cape van DC!![]()
Montoya door het uitvallen van Kimi en Webber nota bene op het podium. Magistraal gedaanquote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef WEST het volgende:
schumacher door de uitvallers en SC toch nog 5e knap hoor
Kwantiteit als een indicator van arrogantie...?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:53 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ga eens interviews tellen met Schumacher en Alonso met SBS bijvoorbeeld?
DC *is* oud!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:54 schreef Blue Thunder het volgende:
DC ziet er oud uit btw
Idd... hij was goed bezig!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:53 schreef sanger het volgende:
Volgens mij de beste race van CA tot nu toe in de F!
Zelfs Albers was op een moment nog sneller dan Buttonquote:Op zondag 28 mei 2006 15:55 schreef MrX1982 het volgende:
Button. Toch wel de afgang van de race.
12de.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |