Jah, lekkere vergelijking ookquote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
[..]
na een voetbalwedstrijd van 90 minuten lus ik wel een biertje en dat komt niet zo hard aan hoor.
90 minuten voetballen is iets anders dan 90 minuten in een F1 auto racen.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
[..]
na een voetbalwedstrijd van 90 minuten lus ik wel een biertje en dat komt niet zo hard aan hoor.
Na vijf uur non-stop coniferen rooien (vakantiebaantje) kon ik na twee biertjes niet meer rechtop staanquote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:32 schreef Light het volgende:
[..]
90 minuten voetballen is iets anders dan 90 minuten in een F1 auto racen.
mietjequote:Op zondag 28 mei 2006 15:32 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Na vijf uur non-stop coniferen rooien (vakantiebaantje) kon ik na twee biertjes niet meer rechtop staan
Nee, want dan moet ie inhalen zonder om een blauwe vlag te zeuren.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:31 schreef DarkShine het volgende:
Zou Alonso zichzelf ook de punten in kunnen rijden als hij achteraan begint?
Als er een nieuwe kampioen is, ga je die dan ook bashen?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ie inhalen zonder om een blauwe vlag te zeuren.
nou dat lukt mij nog welquote:Op zondag 28 mei 2006 15:32 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Na vijf uur non-stop coniferen rooien (vakantiebaantje) kon ik na twee biertjes niet meer rechtop staan
Pff, een verkapt Zie-mij-eens-stoer-doen-met-mijn-drank-gebruik postingquote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef WEST het volgende:
[..]
nou dat lukt mij nog wel
maar ik kan slecht tegen als ik grolsch bier drink omdaarna naar heineken over te moeten stappen en daar tussendoor nog een flugel krijgzoals afgelopen vrijdagnacht toen ik stom bezopen was
![]()
inhaalactie op Webberquote:Op zondag 28 mei 2006 15:34 schreef MiLalaa het volgende:
raikkonen heeft natuurlijk wel bijster spannende dingen laten zien, de hele tijd achter alonso aankachelen.
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ie inhalen zonder om een blauwe vlag te zeuren.
waarom stoer doen?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:34 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Pff, een verkapt Zie-mij-eens-stoer-doen-met-mijn-drank-gebruik posting
Dat was acht jaar geleden!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jah, je gaat toch geen coniferen rooien
hahahaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:35 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Dat was acht jaar geleden!
* MonoSynth hapt
=1, wow. Wordt beetje moeilijk voor Alonso om dat te evenaren als je van pole start, en die ook kan behouden.quote:
Alleen als ie ook als een mietje rijdt en zeikt. Ik had Hill nooit hoog zitten, maar zijn WDC was het tienvoudige waard van het WDC van 2005. Daar was tenminste strijd te zien tussen Hill, Villeneuve en Schumacher (soms dan). Alonso wil het WDC winnen maar nooit races: walgelijke instelling.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Als er een nieuwe kampioen is, ga je die dan ook bashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |