quote:Op zondag 28 mei 2006 15:57 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jezus christus, wat een kutleven moet jij hebben zeg....
Kijk je alles negatief? ongelovelijk
tering...
Oooooh is het daarom.. Nee dan snap ik hetquote:Op zondag 28 mei 2006 15:59 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Blue Thunder, tis heel simpel: dat Alonso bovenaan staat in het klassement komt natuurlijk door dat handje zwaaien. En dat anderen kunnen niet op pole komen, niet kunnen inhalen of geen goeie auto hebben is alleen geluk voor hem.![]()
Nou, het valt me al een paar races op dat jij alleen maar loopt te zeiken....quote:Op zondag 28 mei 2006 16:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Eerst een vraag stellen, antwoord krijgen en dan zulke generalisaties! Inhoudelijk reageren is je te moeilijk...? Past waarschijnlijk bij je capaciteiten; daar zou je pas een kutleven van krijgen![]()
Voorspelbare reactie zonder inhoudquote:Op zondag 28 mei 2006 16:03 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nou, het valt me al een paar races op dat jij alleen maar loopt te zeiken....
maar ik ga er verder geeneens meer energie in steken om op jou te reageren, zonde van mijn tijd, je bent het niet waard
*PLOINK*
Precies. Net zoals in Amerika. Dan ligt tenminste iedereen ook fysiek op de plaats waar hij hoort. Nu worden Schumacher of Fisichella van een podium beroofd.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
dan kan je iedereen doorsturen Forza, deze de RBR lagen tussen de SC en de nr#1, de anderen niet.
Geef elkaar een kusje, het gaat over de formule 1, niet over iemands intellect.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie zonder inhoud![]()
Schumi heeft die toch neergezet?quote:
1:15.143 om precies te zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef Joene het volgende:
Schumacher heeft de snelste raceronde 1:15 en een beetje
Zeg Walter, heb jij al een omroep gebeld om 'Sobchak het medium' uit te gaan zenden?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Fernando 'de strijdvermijder' Alonso, die straks gewoon wint omdat Kimi en Webber ploffen.
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:19 schreef multatuli het volgende:
[..]
Zeg Walter, heb jij al een omroep gebeld om 'Sobchak het medium' uit te gaan zenden?
Nee dusquote:Op zondag 28 mei 2006 13:13 schreef Tee_F1 het volgende:
[..]
Kijken of ie ook beter dan 5e kan worden en snelste race ronde neer kan zetten net als David Coulthard knap wist te presteren die GP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |