Ga eens interviews tellen met Schumacher en Alonso met SBS bijvoorbeeld?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alonso is net zo erg. Ik vind Schumacher soms doorschieten in zijn acties maar een ding is duidelijk: hij wil en moet altijd winnen. Dat waardeer ik meer dan dat gedoe van Alonso.
Die cape van DC!![]()
Montoya door het uitvallen van Kimi en Webber nota bene op het podium. Magistraal gedaanquote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef WEST het volgende:
schumacher door de uitvallers en SC toch nog 5e knap hoor
Kwantiteit als een indicator van arrogantie...?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:53 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ga eens interviews tellen met Schumacher en Alonso met SBS bijvoorbeeld?
DC *is* oud!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:54 schreef Blue Thunder het volgende:
DC ziet er oud uit btw
Idd... hij was goed bezig!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:53 schreef sanger het volgende:
Volgens mij de beste race van CA tot nu toe in de F!
Zelfs Albers was op een moment nog sneller dan Buttonquote:Op zondag 28 mei 2006 15:55 schreef MrX1982 het volgende:
Button. Toch wel de afgang van de race.
12de.
Ik denk dat iedereen daar het wel over eens is...quote:Op zondag 28 mei 2006 15:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En sorry: Jack Plooy is gewoon een dweil van een interviewer.
Eindelijk! Zit er al dik 2 uur op te wachten!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef Blue Thunder het volgende:
DE BELDEL!!!
Jezus christus, wat een kutleven moet jij hebben zeg....quote:Op zondag 28 mei 2006 15:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kwantiteit als een indicator van arrogantie...?
En sorry: Jack Plooy is gewoon een dweil van een interviewer.
Blue Thunder, tis heel simpel: dat Alonso bovenaan staat in het klassement komt natuurlijk door dat handje zwaaien. En dat anderen kunnen niet op pole komen, niet kunnen inhalen of geen goeie auto hebben is alleen geluk voor hem.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:57 schreef Blue Thunder het volgende:
Jezus christus, wat een kutleven moet jij hebben zeg....
Kijk je alles negatief? ongelovelijk
tering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |