Opwindend?quote:Op zondag 28 mei 2006 08:06 schreef alexander1 het volgende:
hoi adwina,
Jammer dat het zo moeilijk bespreekbaar is. Ik ben zelf 29 en vind het extreem opwindend.
Let me know, seriously
A x
quote:Op zondag 28 mei 2006 08:18 schreef Grotezwans het volgende:
Mijn hond wil best eens in je bek schijten hoor...
Poepsex, extreem lekker of extreem goor?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:23 schreef Biancavia het volgende:
Wie is adwina?
quote:Als 'ontvanger' is het ook altijd weer een grote verrassing wat je deze keer weer te wachten staat zodra die ster in de hemel zich langzaam voor je opent. Het is een beetje alsof je een kindersurprise-ei openmaakt.
Ik dacht dat alles bespreekbaar was in dit subforum ...quote:Op zondag 28 mei 2006 11:27 schreef Aventura het volgende:
Plaats maar een mooie drollenfoto in Adwina's fotoboek, alexander1. En verveel ons er hier niet mee.
Kun je vertellen waarom?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:56 schreef longinus het volgende:
Een keertje over je heen laten poepen lijkt me best wel eens leuk,
Er zit (nog) geen slotje op, toch? Hoewel ik de kans dat er gelijkgestemden hierop gaan reageren nihil.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:53 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles bespreekbaar was in dit subforum ...
Van zaadetende wijven tot nepverkrachtingen, maar dit gaat blijkbaar te ver.
Kan je na afloop een beetje fimokleien met die drolquote:
bah, vies.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:01 schreef r_one het volgende:
Was het niet zo (volgens een of andere antieke wijsheid) dat je pas kunt oordelen nadat je het eens een keer geprobeerd hebt?![]()
Geprobeerd, mislukt. Vond ik niet zo.quote:
Wat vind je daar precies zo lekker aan? Het volle warme gevoel van onder; een soort geborgenheid?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:51 schreef pantypooper het volgende:
ik heb zelf niets met poepsex zoals elkaar ermee ondersmeren zeg maar.
vind t wel leuk om in je broek te doen en dan er in te gaan zitten
Getsiequote:Op zondag 28 mei 2006 16:51 schreef pantypooper het volgende:
ik heb zelf niets met poepsex zoals elkaar ermee ondersmeren zeg maar.
vind t wel leuk om in je broek te doen en dan er in te gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |