hahahaha nou ikke nie hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef harteloos het volgende:
Sommige mensen houden wel van een beetje schijt op hun voeten![]()
Volgens mij vinden die beesten dat helemaal niet fijn!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:29 schreef harteloos het volgende:
een luiertje eromheen is niet gemeen
met bretels ofzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:29 schreef harteloos het volgende:
een luiertje eromheen is niet gemeen
nou dit is me echt effe iets teveel.....hoorquote:
Volgende dag word je wakker gelikt door je hond die net door de stront heeft zitten rollenbollen...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:46 schreef Devrim_ het volgende:
Koppie van dat beest in de strond douwen (het klinkt stom maar het werkt echt)
hahahahah ja zoiets hequote:Op zondag 28 mei 2006 00:47 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Volgende dag wordt je wakker gelikt door je hond die net door de stront heeft zitten rollenbollen...![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:47 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Volgende dag word je wakker gelikt door je hond die net door de stront heeft zitten rollenbollen...![]()
Edit: kutedit en typo
Nou, ik had gedacht met die plakstrips die aan luiers zitten. Maar bretels is wel grappig om te zienquote:
Owww deze reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op..quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef ondeugend het volgende:
De mijnen hangen in de gordijnen en kauwen mijn bed op.
Je huisdieren vinden het uiteindelijk vast een stuk gezelliger dat ze niet de godganse dag tegen je rug aan hoeven te kijken omdat jij alleen aandacht hebt voor je zielige klaagjanktopic in KB .quote:
KLBquote:Op zondag 28 mei 2006 01:10 schreef Loedertje het volgende:
Je huisdieren vinden het uiteindelijk vast een stuk gezelliger dat ze niet de godganse dag tegen je rug aan hoeven te kijken omdat jij alleen aandacht hebt voor je zielige klaagjanktopic in KB .
lalala.
Dit gejank kan ze voorkomen als ze d;r pc uitzet en niet de ene helft van de dag in d;r bed ligt te maffen zo diep in coma van het ge-internet dat ze geeneens door heeft dat ze in een enorme berg poep ligt te slapenquote:
quote:Behalve dat huisdieren sowieso niet horen.
Dieren moeten buiten, en mensen binnen. Klaar.
wat ben jij voor mogool?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dit gejank kan ze voorkomen als ze d;r pc uitzet en niet de ene helft van de dag in d;r bed ligt te maffen zo diep in coma van het ge-internet dat ze geeneens door heeft dat ze in een enorme berg poep ligt te slapen
[..]
Een niet verharend beestje in huis is geen probleem maar NIET op mijn bankstel, NIET in de slaapkamer () en al helemaal geen stapje in de keuken .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |