hahahaha nou ikke nie hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef harteloos het volgende:
Sommige mensen houden wel van een beetje schijt op hun voeten![]()
Volgens mij vinden die beesten dat helemaal niet fijn!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:29 schreef harteloos het volgende:
een luiertje eromheen is niet gemeen
met bretels ofzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:29 schreef harteloos het volgende:
een luiertje eromheen is niet gemeen
nou dit is me echt effe iets teveel.....hoorquote:
Volgende dag word je wakker gelikt door je hond die net door de stront heeft zitten rollenbollen...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:46 schreef Devrim_ het volgende:
Koppie van dat beest in de strond douwen (het klinkt stom maar het werkt echt)
hahahahah ja zoiets hequote:Op zondag 28 mei 2006 00:47 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Volgende dag wordt je wakker gelikt door je hond die net door de stront heeft zitten rollenbollen...![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:47 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Volgende dag word je wakker gelikt door je hond die net door de stront heeft zitten rollenbollen...![]()
Edit: kutedit en typo
Nou, ik had gedacht met die plakstrips die aan luiers zitten. Maar bretels is wel grappig om te zienquote:
Owww deze reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op..quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef ondeugend het volgende:
De mijnen hangen in de gordijnen en kauwen mijn bed op.
Je huisdieren vinden het uiteindelijk vast een stuk gezelliger dat ze niet de godganse dag tegen je rug aan hoeven te kijken omdat jij alleen aandacht hebt voor je zielige klaagjanktopic in KB .quote:
KLBquote:Op zondag 28 mei 2006 01:10 schreef Loedertje het volgende:
Je huisdieren vinden het uiteindelijk vast een stuk gezelliger dat ze niet de godganse dag tegen je rug aan hoeven te kijken omdat jij alleen aandacht hebt voor je zielige klaagjanktopic in KB .
lalala.
Dit gejank kan ze voorkomen als ze d;r pc uitzet en niet de ene helft van de dag in d;r bed ligt te maffen zo diep in coma van het ge-internet dat ze geeneens door heeft dat ze in een enorme berg poep ligt te slapenquote:
quote:Behalve dat huisdieren sowieso niet horen.
Dieren moeten buiten, en mensen binnen. Klaar.
wat ben jij voor mogool?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dit gejank kan ze voorkomen als ze d;r pc uitzet en niet de ene helft van de dag in d;r bed ligt te maffen zo diep in coma van het ge-internet dat ze geeneens door heeft dat ze in een enorme berg poep ligt te slapen
[..]
Een niet verharend beestje in huis is geen probleem maar NIET op mijn bankstel, NIET in de slaapkamer () en al helemaal geen stapje in de keuken .
Het ging idd over een mongool die d;r dieren aan hun lot overlaat.quote:
quote:doe us ff normaal bitch!
gore slet, weirdo
Daar zit nu net de oplosing van je klaagbaakgejankprobleem, niet meer FF kijken en beter of je huisdieren passen/letten.quote:kom je ff kijken zit er een of ander kutwijf je topic onder te kotsen
quote:mormel
Heb idd al een beetje de indruk dat zhe-devilientje nu in elke thread gaat mieuwen waar ik de afgelopen uren in gepost hebquote:
Geef je hond rotte vis te eten en je jankt wel andersquote:Op zondag 28 mei 2006 20:58 schreef EsDe het volgende:
kan uit ervaring vertellen dat puppyschijt nét even iets.... tja... luchtiger? is dan normale schijt van een volwassen hond... dringt nét iets verder je reukorgaan binnen zegmaar![]()
No thanksquote:Op zondag 28 mei 2006 21:10 schreef fiekster het volgende:
[..]
Geef je hond rotte vis te eten en je jankt wel anders![]()
tss lezen is ook niet je sterktste kant he?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:23 schreef sweaty het volgende:
Zhe-Devill, misschien is het een optie om helemaal geen huisdieren te nemen? Zo te horen ben je te lui om ze uit te laten en van liefde voor je huisdieren kan ik ook niet echt spreken als ik het zo lees. Dus geef ze aan iemand die ze wel kan opvoeden en zindelijk kan maken, die zijn er blij mee en jij bent van je schijt probleem af, klaar!
Oh, leer Nederlands !
Ja, dieren snappen dat wel, muts.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
voor straf geen eten voorlopig dat zal ze leren!![]()
lees zweetyquote:Op maandag 29 mei 2006 12:32 schreef Homdeck het volgende:
wat ben je dan ook voor domme doos dat je een niet-zindelijk dier mee naar bed neemt?
jezus pff wat zijn de kids tegenwoordig serieussssssssssquote:Op maandag 29 mei 2006 13:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, dieren snappen dat wel, muts.
Tipje: begin maar niet aan kinderen.![]()
dat wordt je wel je hebt nu al last van je torenhoge hormonen...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:38 schreef sweaty het volgende:
Haha je kan niet tegen commentaar....... krijg jij het nog heel zwaar in je leven. Waarom laat je die pup niet uit dan? Honden moeten uitgelaten worden mocht je dat nog niet weten.
En nee hoor ik word geen chaggie bejaarde, je droom als waarzegster zal ik ook maar voorbij laten gaan als ik jou was.
jij bent zwanger ik niet hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 13:46 schreef sweaty het volgende:
haha, blablabla ik? last van hormonen? hoe kom je erbij, ik ben vrolijk hoor. Ik denk dat jij eerder last hebt van iets, maar daar laat ik me maar niet over uit. Succes met uitlaten dan he.
Je krijgt een volhardend kind!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:58 schreef sweaty het volgende:
en dan heb je per definitie last van je hormonen??? nee, dat klopt niet helemaal, maar als jij zegt dat ik dat heb, prima.
Niet prettig gestoord, ik zou het eerder kinderachtig willen noemen, maar goed klaar nu. Als je maar antwoord hebt op je vraag (al vraag ik het me af)
Goh volgens mij had jij in F&F een topic lopen waarin de conclusie was dat het maar beter was geen pups te nemen?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tss lezen is ook niet je sterktste kant he?![]()
![]()
![]()
Mijn pup heb ik pas 2 dagen hier hehehe..jezus mensen meteen de bek vol commentaar
haha maar diegene die nu al zaniken worden later een chaggie bejaarde,
heb ik eens ergens gelezen![]()
nein ich will kein dutch lernen, shut up![]()
*checkt geboortejaarquote:Op maandag 29 mei 2006 13:37 schreef zhe-devilll het volgende:
jezus pff wat zijn de kids tegenwoordig serieussssssssss
![]()
In welk achtergebleven dorp in het Noorden van Nederland ben jij in vredesnaam geboren?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:35 schreef zhe-devilll het volgende:
hehehe..jezus mensen meteen de bek vol commentaar
haha
nee ik heb jonge kittensquote:Op maandag 29 mei 2006 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goh volgens mij had jij in F&F een topic lopen waarin de conclusie was dat het maar beter was geen pups te nemen?
Uit welke inrichting ben jij ontsnaptquote:Op maandag 29 mei 2006 23:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In welk achtergebleven dorp in het Noorden van Nederland ben jij in vredesnaam geboren?
pfffffff het ging niet eens over katten maar goed, enne dat jouw moeder je opsloot in een stal en je geen eten gaf wil niet zeggen dat iedereen dat doetquote:Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
*checkt geboortejaar
Kids.
En ja, ik ben serieus.
Ik heb een hekel aan katten dus dat jij ze zo slecht behandelt boeit me weinig. Maar god verhoede dat jij ooit kinderen krijgt. Dat wordt voorpaginanieuws als die ondervoed en verwaarloosd uit je schuurtje bevrijd worden.
Je kind speelt met katten- en hondenpoep i.p.v. met klei?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pfffffff het ging niet eens over katten maar goed, enne dat jouw moeder je opsloot in een stal en je geen eten gaf wil niet zeggen dat iedereen dat doet
en ik ben al moeder een hele goede moeder!!!!!
lezen is ook niet je sterke kant wel?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kind speelt met katten- en hondenpoep i.p.v. met klei?
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee ik heb jonge kittens![]()
Maar goed ik heb een nestje jonge kittens die de hele boel eronder schijten!
Daarnaast een hond van 5 maand en eentje van
8 weken
ja en?quote:
Je zou eens kunnen overwegen of het niet fijner voor je dieren is om ze naar he asiel te brenegn, daar zijn ze iig beter af namelijkquote:
Heb je het nu de hele tijd over jezelfquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen overwegen of het niet fijner voor je dieren is om ze naar he asiel te brenegn, daar zijn ze iig beter af namelijk
Mja ik meen me te herinneren dat je toen een kat weg wilde doen omdat pup en kittens te veel zou zijn. Nu heb je dus toch een pup?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je het nu de hele tijd over jezelf![]()
![]()
blabla ja je hebt gelijk hoor loederrrrrrrrrrrrrrrrrrtjehhhhhh![]()
Goh, hoe kwam ik daar toch bij?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
pfffffff het ging niet eens over katten maar goed,
Wel dus, vandaar.quote:Maar goed ik heb een nestje jonge kittens
Tuttut.. niet over mijn moeder beginnen, jij begon met kinderen opsluiten.quote:enne dat jouw moeder je opsloot in een stal en je geen eten gaf wil niet zeggen dat iedereen dat doet
Zie je?quote:dus die vertoeven nu mooi met kattebak in de schuur en voor straf geen eten voorlopig dat zal ze leren!
Natuurlijk. Tipje: wat uit dat achterste gat komt is poep.quote:en ik ben al moeder een hele goede moeder!!!!!
Daar denkt de TS-er anders over, het is zo decoratief in de vensterbank en het voegt iets extra's toe aan haar slaapkamerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:19 schreef Pinball het volgende:
Dat is vies, en je hoeft het niet te bewaren.
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Pfff, oke oke ik heb het mezelf aangehaald, en ik ga ervoor hoor!
![]()
Maar goed ik heb een nestje jonge kittens die de hele boel eronder schijten!![]()
Daarnaast een hond van 5 maand en eentje van
8 weken die kwam dus gisteren hier.
Huilt ut uit,..ze zijn zoooooow lief maar...maar..
ze schijten overal neer?![]()
![]()
plasje hier, plasje daar, poepie zus en zo...en die pup is aan de schijt..ook dat nog zucht
de kittens denken dat de vensterbank een kattebak is dus die vertoeven nu mooi met kattebak in de schuur en voor straf geen eten voorlopig dat zal ze leren!![]()
Foei........
de kleine pup kwenie wattie heeft....echt dunne shitzooi heeft ie uit zijn reet
leuke pup echt schitterend! Maar ik dacht ach, vannacht neem mee die hond, hups op je bed, kan mij dat schelen, wordt ik wakker. met schijt in me bed, op mijn voeten enzo
echt heeeeeeel erruggggg gooorrrr
Wat moet ik doen ik ben wanhopig en uitlaten is de optie weet ik, maar die pup kent alleen de krant nog maar..
*lemmy me*
Of in de babi pangang.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:59 schreef dennisreijbroek het volgende:
honden en katten horen in het asiel
Tog heeft ze wel gelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat ben jij voor mogool?
doe us ff normaal bitch!
gore slet, weirdo kom je ff kijken zit er een of ander kutwijf je topic onder te kotsen
kots verdomme op je eigen soort
mormel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |