vond het wel grappigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:28 schreef Inca het volgende:
Mooie opkomst![]()
En dan die LUV he wat moet je daarover zeggen![]()
ze deden het nummer van raff: disco infernoquote:Op zondag 28 mei 2006 02:19 schreef marky het volgende:
De show van Jim, Floortje & Ellen spetterde wel, ze hadden ook een mooi stuk met die disco-medley. Ik vond het vooral stoer dat het hele stadion zijn single Dapper en Sterk meezong! En Froger had 'n mooie aankondiging voor Jim, daar mag ie trots op zijn!
Maar het stond wel vast dat ze een discomedley zouden doen.quote:Disco Dance Classics Party voor de eerste maal in around een succes.
Fun Party's is begonnen om de Disco Dance Classics Party's te vernieuwen. Een podium in het midden zodat de bezoekers nog dichter bij de artiesten staan, is over het algemeen goed ontvangen. Voor de eerste maal is het Forum bij elkaar geweest en dit was een leerzame en gezellig en vooral nuttige ontmoeting. De uitslag van de enquête zullen we later op de site vermelden.
De opening was in ieder geval verrassend. Jim, bekend van Idols, opende de party met Disco Inferno van de Trammps. Dit was voor hem maar zeker ook voor ons spannend. Want je weet nooit hoe dit ontvangen gaat worden.
Maar het publiek was enthousiast en kon het waarderen.
dat was mij gisteren ook wel opgevallen jaquote:Op zondag 28 mei 2006 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij zijn vrijdag geweest en vonden het erg leuk idd Gordon was niet goed bij stem.
Als je met de auto gaat gewoon doorrijden niet bij het eerste gele bord parkeren arena volgen want dan sta je bij de ikea en als je bijtijds bent kan je makkelijk nog onder de Arena zelf parkeren.quote:
Dat hoeft ook niet natuurlijk. Als je kan lezen dan is het voldoende en het is leuk om een keer mee te maken.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:50 schreef Michellee het volgende:
Ik ben vrijdag geweest, het was leuk. Maar ook veel onbekende nummers, dat ik blij was dat ze de teksten erbij hadden. Ik moet zeggen dat de gemiddelde bezoeker er niet bepaald intelligent uitziet.
Wat een vooroordeel pffff nou ja jij je zin! Trouwens slecht bij stem was die, is die al is goed bij stem geweest dan?????quote:Op zondag 28 mei 2006 16:57 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Die haren van Gordon
Hij is nog steeds een pisnicht, maar het is igg beter dan die lelijke krullen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |