Ik denk dat als dat gaan er ooit van komt, het toch prematuur zal zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat vinden ze vies (alhoewel begrijpelijk).. maar ze moeten gewoon niet zo kieskeurig zijn.. huppakee zak over het hoofd en gaan![]()
Maar dat is verkrachting toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef Wouser het volgende:
Jonge ga gewoon aan de kant van de weg staan waar scholieren altijd fietsen en dan pak je gewoon een grietdie toevallig alleen fietst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en btw er zijn zelfs van die griete die ook gewoon met je wille neuken omdat ze niemand hebbe om te neueke
Maar wat voor types zijn dat over het algemeen?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:04 schreef Wouser het volgende:
en btw er zijn zelfs van die griete die ook gewoon met je wille neuken omdat ze niemand hebbe om te neueke
Heb je al die topics die ik zei toegevoegd in de OP?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar wat voor types zijn dat over het algemeen?
Ik heb dit topic niet aangemaaktquote:Op zondag 28 mei 2006 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je al die topics die ik zei toegevoegd in de OP?![]()
Dat zijn goedkope vrouwen.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar wat voor types zijn dat over het algemeen?
Godver idd... wheheh ik ben nog een "beetje" slaperig.. meh maar kijk je er al naar uit ehh?quote:
Financieel gezien zijn ze niet goedkoop (alhoewel... een vaste vriendin kost ook veel), maar moreel gezien wel. De genoemde meisjes zijn echter in alle opzichten goedkoop.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar dat zijn hoeren toch ook? Nou ja, in persoonlijk opzicht dan.
Nee, dan liever een hoer dan zo'n meisje. Een hoer draagt ondanks haar morele waardeloosheid in ieder geval nog wat bij aan de maatschappij als hardwerkende burger.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Financieel gezien zijn ze niet goedkoop (alhoewel... een vaste vriendin kost ook veel), maar moreel gezien wel. De genoemde meisjes zijn echter in alle opzichten goedkoop.
Maar hij is er nu nietquote:Op zondag 28 mei 2006 13:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een taak voor Pony-Lover, zodat hij de stand in de OP kan bijhouden.
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, dan liever een hoer dan zo'n meisje. Een hoer draagt ondanks haar morele waardeloosheid in ieder geval nog wat bij aan de maatschappij als hardwerkende burger.
Als het mocht mislukkien dan zal ik overleggen met de donateurs, je kan er dan iiid ook voor kiezen dat je je geld terug krijgt.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:02 schreef K33T het volgende:
@PonyLover, op de voorwaarde als er niet genoeg geld opgehaald is, het geld weer terug gestort wordt op de rekeningen. Ja?
Wil ik wel doen...op hoop van zegen. Ik ben niet de beste OPperquote:
ik maak zo zelf wel even een tweede deelquote:Op zondag 28 mei 2006 13:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil ik wel doen...op hoop van zegen. Ik ben niet de beste OPper
Beterquote:Op zondag 28 mei 2006 13:42 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik maak zo zelf wel even een tweede deel![]()
![]()
dat ga ik zo doenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
BeterHeb je al die topics die ik zei toegevoegd aan de OP?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |