Gelukkig rammelen die Nokia slidephones niet aan alle kanten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:24 schreef P-azz het volgende:
[..]
samsung= displayproblemenm, niet functioneren van toetsen, software problemen, slide problemen! dramatoestellen!
geen id geen ervaring, maar slide sucks!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:14 schreef Jeroen_S. het volgende:
[..]
Gelukkig rammelen die Nokia slidephones niet aan alle kanten.
Dan heb je niet goed rondgekeken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:21 schreef izzycerino het volgende:
somethings fishy going on with samsung.
hoezo drukmaken? op geen enkele site staat wat de levensduur (battery, gesprekstijd) is van deze E900 en hij staat geen eens op de samsung site.
ik vind dat raar ... misschien is dit een floptoestel.
Klinkt als nokia...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:24 schreef P-azz het volgende:
[..]
software problemen, slide problemen! dramatoestellen!
Stierestrontquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:24 schreef P-azz het volgende:
[..]
samsung= displayproblemenm, niet functioneren van toetsen, software problemen, slide problemen! dramatoestellen!
Gewoon teruggaan naar op de C-knop..dan ga je terug en blijt de MP3-speler aan, hier wel iig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef m_aik_el het volgende:
maar hoe doe je de mp3 speler minimaliseeren
Kan je belcompany dus niets kwalijk nemen, is een regel van T-mobile zelf. overigens was dat Toen, nu kan het wel, ook bij BC, echt waarquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:49 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Gewoon teruggaan naar op de C-knop..dan ga je terug en blijt de MP3-speler aan, hier wel iig.
Heb hem zelf bij belcompany gehaald, met 2jarig t-mobile flex15 abbo.
Kon alleen niet m'n oude nummer meenemen.. Moest dan eerst mijn nummer naar een andere prepaid porteren en dan naar m'n abo porteren.
.
Alleen maar omdat de winkel geen officiele t-mobile winkel was.>
de eerste 15 worden op je simkaart opgeslagen, Hoedanook, daarna gaat de Tel. vanzelf door op het geheugen van de telefoon, en die is vol bij 200 SMSjes.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:13 schreef Triangeljosti het volgende:
Vraagje:
Mijn inkomende SMSjes worden nu opgeslagen op mijn sim-kaart. Ik wil dat ie ze op mijn telefoon bewaart (kan ik er meer kwijt). Hoe stel ik dat in?
Scrollen is bellen? Wanneer dan preciesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:26 schreef dnn- het volgende:
Mijn vriendin heeft hem en een vriend van me ook. Er zitten een aantal grote nadelen aan:
- touchscreen knopjes zijn enorm gevoelig en daarmee onhandig in gebruik, scrollen is soms bellen en andersom
- de achterkant heeft na twee keer op tafel leggen zeven krassen
Ze hebben er allebei spijt van dus ..![]()
anders kan je gewoon even niet met een computer of telefoon omgaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef amaranta het volgende:
hoe sluit je die hoerige kut usb aan?
kan dat eigenlijk wel? ik heb die cdrom al geinstalleerd, heb die usbkabel in de telefoon en in de pc zitten en hij doet niks...
waarom doen ze die hoerige kutkabel erbij als hij toch niks doet? Ik wacht al bijna 1000 seconden
het is gelukt ja... na 386 updates geinstalleerd te hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:06 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
anders kan je gewoon even niet met een computer of telefoon omgaan.
Dat ding doet het na het instaleren van de software gelijk. Zoniet, is je PC fucked up
Wat ben jij voor domme muts?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is gelukt ja... na 386 updates geinstalleerd te hebben
dat deed de installatiecd zelf hoor...ik stopte hem erin, voor het eerst, en toen gaf hij een melding dat er nieuwe updates waren, dus ik klik op ja, waren het er 386 :Squote:Op zondag 18 februari 2007 16:21 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Wat ben jij voor domme muts?
niemand of moet ik even een topic openen (kan namelijk geen Centraal Topic vinden)?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef andre347 het volgende:
Misschien dat ik dit topic een beetje schop, maar ik zoek nog een nieuwe mobiel en wil graag een slidephone, is de e900 nog wat voor dit moment of kan ik beter een andere doen (zo ja welke?)
En ik wil graag pre-paid
Oke, zo te lezen wordt het dus geen e900, nu nog zoeken naar een andere mobielquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:45 schreef amaranta het volgende:
niet doen, wat triangeljosti zegt. Plus dat sms sowieso 2 uur duurt omdat je steeds per ongeluk die softtouchtip aanraakt en weer opnieuw kan beginnen.
GRR kuttlfn
Vriendin van me heeft dus hetzelfde probleem. Je drukt heel vaak die touche-screen toetsen in als je dat niet wil. Had hem ff in mijn handen, naar menu gegaan en wil scrollen...pling, uit menu. Daarna nog 6 keer gehadquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:26 schreef dnn- het volgende:
Mijn vriendin heeft hem en een vriend van me ook. Er zitten een aantal grote nadelen aan:
- touchscreen knopjes zijn enorm gevoelig en daarmee onhandig in gebruik, scrollen is soms bellen en andersom
- de achterkant heeft na twee keer op tafel leggen zeven krassen
Ze hebben er allebei spijt van dus ..![]()
Oke, heb tot nu toe bijna alleen maar negatief commentaar gehoord dus heb besloten om maar geen touchpad te gaan doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:48 schreef ivetje het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft dus hetzelfde probleem. Je drukt heel vaak die touche-screen toetsen in als je dat niet wil. Had hem ff in mijn handen, naar menu gegaan en wil scrollen...pling, uit menu. Daarna nog 6 keer gehadNee bedankt, met een beetje grote vingers is het dus echt schijt. Ze heeft er zelf ook vreselijk veel spijt van. Hij ziet er leuk uit, maar daar is dan ook alles mee gezegt
Ze heeft zelf trouwens de rode, ontzettend mooie kleur dat wel...maar verder gewoon onhandig in gebruik.
Bagger op het gebied van Foto's nemen, Muziek afspelen etc. ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:52 schreef Repeat het volgende:
Het is een mooi ding. Maar bagger vergeleken bij Nokia. Op elk gebied
neuh, kwa menu's. Bediening dat soort dingen. De dingen die er toe doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Bagger op het gebied van Foto's nemen, Muziek afspelen etc. ?
Een samsung is gewoon baggertraag. Het scrollen in bepaalde menu's is onwijs langzaam. In je fotomap bv. Als je dan een paar keer drukt gebeurt er niks en later gaat het menu dan ineens scrollen terwijl je al niet meer drukt. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:15 schreef ivetje het volgende:
Het menu van een nokia en een samsung schelen helemaal niet zoveel, dus daar valt weinig op af te kraken hoorHet is maar net wat je gewend bent en het is altijd ff zoeken bij een nieuw merk telefoon. Vind dit altijd zo'n onzin...het menu is kut...9 van de 10 dingen in die menu's heb je nooit nodig en de dingen die je wel vaak nodig hebt weet je zo te vinden. Zelf heb ik bij mijn samsung de belangrijke dingen (zoals wekker en sms typen) onder 1 van de sneltoetsen gezet. Met 1 druk op de knop zit ik in dat menu...heerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |