Belcompany heeft nu een 1-jarig flex 30 abbo met deze foon in de aanbiedingquote:Op maandag 29 mei 2006 12:25 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Ik wil deze telefoon ook aanschaffen maar moet nog eventjes wachten totdat t-mobile met een aanbieding komt met dit toestel. Ik heb op dit moment een Flex 20 abonnement van 1 jaar wat ik graag met 1 jaar wil verlengen en ben dus niet van plan om veel geld bij te leggen voor dit toestel. Daarom wacht ik nog eventjes af.
Zover ik weet heb ik er maar 1 neergezet. De andere video's tonen het toestel!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:43 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Hé Marverick, zijn de video's die op www.newmobile.nl staan onder het kopje Video's bij het toestel E900, door de E900 zelf gemaakt?
Dat had ik al gedacht, maar die ene video die met het toestel zijn gemaakt kan ik niet vinden op de site, of ik kijk natuurlijk niet goed genoegquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef Marverick het volgende:
[..]
Zover ik weet heb ik er maar 1 neergezet. De andere video's tonen het toestel!
MR
Ja godver die linkt ie nog nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:18 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Dat had ik al gedacht, maar die ene video die met het toestel zijn gemaakt kan ik niet vinden op de site, of ik kijk natuurlijk niet goed genoeg
dat is gewoon klikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:03 schreef m_aik_el het volgende:
marverick is het ding voor naar links, rechts, boven en onder ook touch of gewoon klik
quote:voor de rest is het wel even wennen met dat touch systeem, soms is het niet eens je bedoeling om iets in werking te zetten, maar zonder dat je het indrukt 'raak' je het natuurlijk aan![]()
Waar heb jij het over gastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:56 schreef most_wanted het volgende:
E900 bestaat niet, dat is die nieuwe LG.
gaat het ff niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:56 schreef most_wanted het volgende:
E900 bestaat niet, dat is die nieuwe LG.
Welke alleen geldt bij een nieuw contract, en ik wil mijn contract verlengen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:22 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Belcompany heeft nu een 1-jarig flex 30 abbo met deze foon in de aanbieding
Dat kloptquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Welke alleen geldt bij een nieuw contract, en ik wil mijn contract verlengen.
Omdat ze achterlopen, het feit is, hij is verkrijgbaar. Dus waarom zou je je daar druk over maken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:03 schreef Jeroen_S. het volgende:
Waarom staat de foon nog niet op de officiele site van samsung en hij staat ook niet op bij de pricewatch van tweakers, ik vind het erg vreemd dat hij niet eens op de samsungsite staat.
samsung= displayproblemenm, niet functioneren van toetsen, software problemen, slide problemen! dramatoestellen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:21 schreef izzycerino het volgende:
somethings fishy going on with samsung.
hoezo drukmaken? op geen enkele site staat wat de levensduur (battery, gesprekstijd) is van deze E900 en hij staat geen eens op de samsung site.
ik vind dat raar ... misschien is dit een floptoestel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |